Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av inka
Hur är den i tyget? Har hört att vissa sjalar är "hårdare" än andra... Jag ä i alla fall väldigt nyfiken på den!

:lol:
Användarens profilbild
Av P
Min är väldigt mjuk och följsam.
Användarens profilbild
Av inka
tack! Hur är färgen? Det är så svårt att se på nätet tycker jag. Är den röda åt det rosa eller oranga hållet?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ellipserna är jättemjuka tycker jag, och tunna. Den röda färgen är lite hallonröd skulle man kunna säga. Ialla fall dom som jag har sett :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Marlene: Är den röd eller är den röd/rosa-aktig? Får aldrig riktigt kläm på färgen?! Men du borde ju veta? :D
Användarens profilbild
Av marlene
Isanna skrev:Marlene: Är den röd eller är den röd/rosa-aktig? Får aldrig riktigt kläm på färgen?! Men du borde ju veta? :D
hmm svår fråga :lol: Jag kan kolla i morgon när det är dagsljus och se vad jag tycker
Användarens profilbild
Av Isanna
marlene skrev:
Isanna skrev:Marlene: Är den röd eller är den röd/rosa-aktig? Får aldrig riktigt kläm på färgen?! Men du borde ju veta? :D
hmm svår fråga :lol: Jag kan kolla i morgon när det är dagsljus och se vad jag tycker
Bra det, jag har alltid undrat! :)
Användarens profilbild
Av P
Håller med kajsa kavat om att den går åt det hallonröda hållet. Jag trivs massvis med min.
Användarens profilbild
Av amöba
Jag har ingen ellips, men har sett den tycker ofta att den röda ser lite kallare ut på bilder än vad den är i verkligheten. I och med att den går ihop med orange skulle jag säga att den är ganska varmröd. Fin är den hur som helst!
Användarens profilbild
Av marlene
ok nu har jag knäppt lite röda saker :lol:

Bild

Underst är mina julröda panellängder som jag har som julgardiner i köket, ovanpå den ligger en antiqua rödruta, sen har vi en bärabarn salsa med den röda sidan framvikt, jag slängde dit en IdaT tröja som jag hittade på vägen och överst ligger såklart elipsen. Den går ju lite mot rosa om man jämför med julgardinerna.
Användarens profilbild
Av inka
åh, vad ni är snälla!

det är nog den färg jag vill att det ska vara! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
marlene skrev:ok nu har jag knäppt lite röda saker :lol:

Bild

Underst är mina julröda panellängder som jag har som julgardiner i köket, ovanpå den ligger en antiqua rödruta, sen har vi en bärabarn salsa med den röda sidan framvikt, jag slängde dit en IdaT tröja som jag hittade på vägen och överst ligger såklart elipsen. Den går ju lite mot rosa om man jämför med julgardinerna.
Du är en klippa! Snygg är den iallafall!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?