Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camomile
Jag har precis fått en peekabo bärpåse med posten, nu var den visserligen för stor, så jag skickade tillbaka den och ska få en ny, mindre.
Men jag testade att stoppa ner sonen i den (2,5 månader & ca.5,5 kg), i vagga. Men jag tyckte han hamnade så konstigt. Han låg helt snett med huvudet och verkade inte alls ligga bekvämt. Sen tyckte jag den var för Djup på något sätt, han låg liksom för långt ner med huvudet? Svårt att förklara, men jag fick i alla fall inte till det ordentligt.
Beror det bara på att den var för stor, eller vad gör jag för fel?
Användarens profilbild
Av Kristina
Det kan vara för att den är stor. Vagga i bärpåse blir med barnet ganska upprätt ändå, sätt mittsömmen mitt på din mage, rumpan ner i den så djupt det bara går och så resten av barnet liksom. Svårt att förklara och jag har inga riktigt bra bilder, den bästa är här nedanför.

Bild
Användarens profilbild
Av camomile
Nu har jag fått den nya, och den passade helt perfekt.. Problemet var nog att den var för stor i alla fall! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?