Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Axa
Idag har jag äntligen fått min jättefina Hoppediz Costa Rica :D ! Eftersom jag är ganska lång (1,80, väger 66 kg) beställde jag efter många om och men maxi-varianten. Nu upptäckte jag dock precis att jag har råkat få fel längd på sjalen (4,6 istället för 5,4) :x . Vad ska jag göra? Byta eller behålla sjalen? Problemet är att jag redan har tvättat den :roll: ...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Fast det kan ju inte du hjälpa. Mejla dom du köpte den av och säg att du vill byta.
Användarens profilbild
Av marlene
Har du provat knyta med den? Jag är rätt stor (runt om, inte på längden) och jag kan knyta allt med en sjal som är 4,6. Dock med knuten på ryggen i tex omsluten. Du verkar ju rätt smal så frågan är om du inte klarar dig med en 4,6. Men funkar det inte och du vill ha den längre så maila och hör med dom.
Av Axa
Jag har precis både mejlat och ringt men inte fått tag på ngn! Jag hoppas verkligen att de kommer vara tillmötesgående... Tänkte även försöka knyta den här sjalen och testa om 4,6 räcker iaf. Har hittills bara haft en Moby och har ingen koll på vävda sjalar :roll: ...
Av Axa
marlene:
Vi skrev visst samtidigt :D !!
Har som sagt var mejlat redan för även om jag eventuellt behåller sjalen så måste de ju betala tillbaka mellanskillnaden...
Användarens profilbild
Av Maerion
Åh, jag vill också veta om det funkar med 4.6! Jag är också 1,80, och visst väger jag inte 66, men det är inte såå långt ifrån iaf! :oops: :wink:

Och jag VILL väga typ 66, det räknas väl? :lol:
Av Axa
Maerion:
:lol: ! Jag tycker att det kändes som att den var på gränsen till att vara för kort, så jag sa att jag ville byta den, vilket som tur var inte var något problem :D !!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:hello:

Kan du knyta med den tycker jag du ska behålla den. Långa sjalar är bara jobbiga..tycker jag... :wink:
Användarens profilbild
Av Maerion
Var det knappt för dig får det nog bli 5.4.. Jag har ju det på andra, och för omslutet behöver jag nog det.. Kommer kanske bli mer och mer ryggknyt, men man vill ju ändå kunna knyta omslut såklart!

Eller, om man kan knyta på ryggen kanske det duger.. Hmm, jag får se till att testa någons 4.6.. Vill ju inte ha mer tyg än man behöver såklart!

Haha, svamligt värre!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Maerion skrev:Var det knappt för dig får det nog bli 5.4.. Jag har ju det på andra, och för omslutet behöver jag nog det.. Kommer kanske bli mer och mer ryggknyt, men man vill ju ändå kunna knyta omslut såklart!

Eller, om man kan knyta på ryggen kanske det duger.. Hmm, jag får se till att testa någons 4.6.. Vill ju inte ha mer tyg än man behöver såklart!

Haha, svamligt värre!
Du kan testa min Timbuktu om du kommer på nästa sjalträff :wink:
Användarens profilbild
Av Maerion
Kajsa Kavat - Det vore super, tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?