Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Chiqita75
Är helt off i sjal/selevärlden men jag har bestämt mig för att skaffa mig en sele iaf, vill kunna komma ut med hunden utan att vara begränsad som man är med vagnen. Har bestämt mig för att köpa en Patapum efter att ha pratat med kompisar som har sån. Det jag undrar över nu är vilken jag ska köpa, Toddler eller inte ?? Vill gärna veta för och nackdelar med en Toddler jämfört med den "vanliga" (vet inte vad den heter). :roll:
Vart köper man dom billigast ??
Användarens profilbild
Av annikar
Hej och välkommen hit :D

Jag har en vanlig patapum som jag använt massor till min son mellan 5 månader och 18 månaders ålder (nu vill han inte bli buren längre).
Hur gammalt är ditt barn? Det beror på åldern när man byter från vanlig till toddler. Jag vet att endel bär i toddlern från början, men jag tycker den vanliga är något enklare att använda.
Jag tror att man rekommenderar toddlern från 18 månader, den är högre i ryggen och har extra band som fördelar vikten bättre.

Jag kan tillägga att jag burit min 3-åring en helt del i vanlig patapum i somras, så den funkar bra även till äldre barn.

Jag har ingen koll på var du köper dom billigast, men kolla i länkarna här brevid!

Lycka till!
Användarens profilbild
Av naimiez
Här är Wilma i en Toddler ca 18 månader....vi testade ed en 6 månaders och det fungerade jättebra! Har du ointe en liten liten bebis tror jag man kan satsa på en toddler....du kanske kan köpa och testa och få byta annars....annars kanske du kan gå på sjalträff och se om du kan testa en toddler....

Bild
Av Chiqita75
Min son är snart ett år, visserligen en liten ettåring men om 6-månaders sitter bra i en Toddler så borde ju min son göra det oxå. Jag har läst nåt om att vissa inte gillar några extra remmar som finns på Toddlern, vad är det för remmar och vad är det med dom som ogillas ??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?