Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
Jag söker ju med blåslampa efter en billig begagnad easycare.
Men då finns det ju allt från 4,2 till 5,2 tydligen? Vad är skillnaden?
Haha..bortsett från längden? Vilka knutar kan man knyta med den längre?
Jag vill ja ha så lite sjal som möjligt över om man säger. Räcker en 4,2 till att knyta dubbelkryss?
Användarens profilbild
Av frida
Det beror på hur stor du är. Jag är 60kg 173lång och kan knyta allt med min easy 4,2. Vid omslutet kryss får jag knut på höft eller rygg. Maken som är större än jag gjorde aldrig omslutet när M var litet utan använde sig bara av dubbelkrysset. Så 4,2 borde funka om du inte är jättestor. Har du möjlighet att lägga en bild på dig så kan du få svar av nån i samma storlek! :)
Av Maroschka
Ja jag är 60 kilo fördelat på ca 167 cm iallafall :)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har en 4,7 och är 164 cm och 65 kg tung nu (fortfarande på väg ner efter graviditeten). Min sjal räcker precis att göra Omslutet kryss fram och göra knuten fram enligt Buscillas metod. Först trodde jag att jag köpt en lite för kort sjal, men nu känns den idealisk. Jag stör mig inte på att jag får lite långa tåtar om jag gör knuten bak, men en del ogillar ju varenda gnutta tyg de får över.

Bäst är nog att ta dig till en sjalträff och prova lite olika längder om du kan.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?