Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillan
Jag börjar bli lite sugen på en ringsjal.. men har inte sett så många "live".
Nu när jag tittar runt här så ser jag att många pratar om att det finns olika "vikningar".
Är det någon vänlig själ som kan förklara för mej och är det någon speciell "vikning" man ska välja om man är nybörjare?

Mvh Lillan
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Det där med vilken vikning gäller hur ringsjalen ser ut där ringarna är fastsydda på tyget.
Vissa sjalar har strukna veck på tyget innan ringarna sys fast (finns en hel uppsjö med olika sätt att vika tyget på!) på andra är ringarna fastsydda utan några fastsydda veck = sömmen som håller fast ringarna är lika lång som tyget är brett. (begripligt? :mitvit: )

Vilken vikning man föredrar verkar he mer med individuellt tycke och smak och ev. även lite på kroppsbyggnad - inte med om man burit i ringsjal tidigare eller ej! (så det är bara att börja testa... :wink: )

Har varit upp flera omröstningar om bästa vikningen - men jag tror fortfarande inte att det har blivit någon solklar vinnare! :lol:
Av Lillan
Då vet jag lite mer :-)

Vet du möjligtvis vilken ringsjal jag ska titta efter som är ganska kort till växten (1.60) och lite smårund efter graviditeten ;-)

/Lillan

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?