Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
Funderar kring någon av dessa. Vilken av dem kan ni rekomendera?
Har en Moby Wrap och vi kommer inte riktigt överrens, får inte till smokingbältet som blir lite för löst.
Samt att jag tycker när jag ser bilder skönt ut att kunna bära på ryggen. Tjejen är nu snart 4,5 månader gammal.
MeiTai, är de svåra att sy? Har varit in på sidan bäranära, där man kunde beställa sygrejer, vad är det som följer med? Tyg? om inte vad ska man ha för sorts tyg? Vad ska man tänka på om man syr en själv?

Vad är skillnaden mellan Ergo och patapum?

Några frågor från en novis bärare.
Av magda_
Ok då vet jag.
Tack för era svar iallafall.
Användarens profilbild
Av mian
Generellt brukar det sägas att Patapumen sitter bäst på lite mindre personer. Jag var tex för smal för Ergon, jag kunde inte dra åt axelbanden tillräckligt. Annars är ju Ergon väldigt populär, den är väl överlag lite mer påkostad och pyntad än vad Patapumen är. Ergon har också skålad sittdel. Sedan skiljer avbärarbältet en del mellan dem, men även mellan versioner av Ergon.

Jag sålde dock min Patapum igen eftersom jag tyckte att en MeiTai med breda axelremmar faktiskt var skönare att bära i än Patapumen. Samt att den tar mindre plats om man skall ha den med sig. Plus att den är snyggare :D

Jag har en sydd av Knyttet efter hennes eget mönster och den är suverän!

Beställer du en hel sats av Tina på BäraNära följer nog allt du behöver med!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?