Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JozephineEriksson
Vilken är den bästa sjalen enligt dej? Lång, kort, ring, mt m.m.

Vilket märke?
Användarens profilbild
Av Anso
Min bästa vävda sjal är en Easycare. Har haft/har fortfarande Didymos (olika varianter), Storchenwiege, Hoppediz men om jag får välja så blir det en Easycare.

Ringsjal-antingen en hemmasydd av tyg ifrån en "vanlig" vävd långsjal men för tillfället så är det Ringosjalen som används dagligen.

Mei Tai-klar favorit är Colibri Mei Tai, rejäl, otroligt fint sydd och så är det huvudstöd på den.
Användarens profilbild
Av Isanna
Easycare 4,7! Perfekt på alla sätt. Didy kommer tätt eftermen Easy vinner i gosighet!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag fullkomligt ÄLSKAR min "gås" :loving: (eller jag har två..) vad är det den heter egentligen? Calin bleu gauze va? Den är så snygg, så lättknuten, så skön, avlastar så bra fast Linus är stor...det är verkligen min favvosjal!! :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Didymos, för att den är stadig och av hög kvalitet, men den är ändå smidigare än t ex Storchenwiege och Hoppediz tycker jag.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Min favorit är easycare.
Finns ingen bättre den slår alla andra med hästlängder.
Å min favvoringsjal är en ringsjal gjord av en halv easy! 8) :lol:
Av UlleL
Min älskling är Hoppediz vävda långsjal. Jag har använt den sedan J var pytteliten och använder den fortfarande minst en gång per dag när jag och han går vår somna-in-promenad om kvällarna. Utan den mysstunden skulle jag längta "ihjäl" mig efter honom under arbetstid. Fast det gör jag ju i alla fall ibland :-)
Av ninen
När jag skulle köpa sjal kollade jag på sjalrecensionerna här, och kom fram till att det fick bli en sino, en ringo och en easy.

jag är jättenöjd med alla tre SÄRSKILT easyn.

sen impulsköpte jag en calin bleu gauze också och hade lite dåligt samvete för det först, trodde inte att jag egentligen behövde den, men nu har jag använt den MASSOR!
Användarens profilbild
Av annalys
Går inte riktigt att svara på tycker jag, det beror på så mycket.

Håller med om Easycare, den är så mjuk och skön och smidig. Men den jag har är lång, och jag bär inte så mycket i omslutet X på mage.

Den sjal jag använder mest är en Hoppediz Rio som jag kortat till 4,1 m. Lagom lång för ryggknyt, och räcker även till vissa knytningar fram, tom omslutet X om jag knyter på ryggen. Älskar färgerna också, de är så glada!

Om jag skulle ha bara en sjal, skulle jag köpa den nya Easycare Norrsken när den kommer (smalare ränder). Kommer inte riktigt ihåg vilka längder den finns i, men sådär 4,3 m kanske skulle jag vilja ha.

Till en ny bebis, om jag bara skulle ha en sjal, skulle jag behålla min Easy Hav 5,2.
Av loluna
Helena skrev:Didymos, för att den är stadig och av hög kvalitet, men den är ändå smidigare än t ex Storchenwiege och Hoppediz tycker jag.
:iagree:
4,6m till mindre barn, 4,2m när man kan bära på ryggen! :)
Användarens profilbild
Av Dafe
Min Didymos IRIS! Den är mjukare, gosigare och snällare än alla andra sjalar jag haft/provat/kännt på. :loving:

(Och jag har faktiskt en Easycare också!)
Användarens profilbild
Av tinaw
(Och jag har faktiskt en Easycare också!)
...Nämligen supersnygga Hav på avataren?!

Easycare är en väldigt bra sjal. Det är nog min favvo också faktiskt. Men en väl insliten didymos randig gillar jag jättemycket.
Användarens profilbild
Av Nova
Jag gillar Didymos och Easycare.
Didymos Paul är min storfavorit.
Men även ett tunt exemplar av Hoppediz är en riktig kalasbra sjal faktiskt!

Köpes-Mei Tai är Colibri den bästa jag testat.
Användarens profilbild
Av JozephineEriksson
Jag ska köpa en. Men det verkar inte vara nån som vill sälja en Hoppediz, Didy el. Easy.. Jag förstår ju varför :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?