Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Bär nu min 7veckors i Moby Wrap och han är en tung liten en (runt 6 kilo), så jag funderar redan nu på vad jag ska ha sedan. Har en ringsjal, men den tycker jag funkar bäst på större barn, inte på pluttar som vill sova länge, länge. Har även en gammal Ergo, när kan man börja med den? Tyckte inte att den var så skön att bära i förra gången, men då var Junia iofs ganska stor, har ryggproblem.

Tänker att vi behöver en vävd sjal (vilken då?!) eller en mei tai, vad skulle ni rekommendera? Eller något annat?
Av Petra
Vävd skulle jag börjat med sedan. Ta en i färger du gillar.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Men vilken vävda då?! :roll: Har haft en Ella Roo och den var bra. Eller spelar det nästan ingen roll, bara att ta en i en färg osm man gillar, som sagt?
Användarens profilbild
Av Vida
Har än så länge inte hittat ngn som _inte_ är bra - så gå på färgerna. Sen är det ju så att alla har sina favoriter. Jag har EasyCare, men gåsen är favvisen när det är lite varmare, och pärlan är efter mangling en riktig goding! Hm... bra svar va :wink:
Av Petra
Jag älskar min easy. Sedan storken.

Men jag önskar mig en didy. :oops: Aldrig blir man nöjd.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Som alltid när det handlar om bärdon verkar det som om man bara blir mer och mer förvirrad ju mer man tänker och ju fler man ser... ;-)

Så gause (?) är lite svalare, verkar vara något att tänka på för en som svettas lätt. Ska kolla in.

Äsch, om jag köper begagnat så får jag väl köpa flera?! :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Har precis fått hem min Easy Eld och den känns jättebra. Jag har dock inte hunnit prova den ännu eftersom jag ville tvätta den först och nu hänger den på tork. Jag skulle tro att vår Moby kommer att bli rätt akterseglad nu när Easyn kommit in i vårt hem, men vi får väl se.

Ringsjal och sele kommer det inte att bli än på ett tag tror jag. Kanske ringsjalen hemma för att det går så fort i och ur, men inte för några långa sovpass precis.

Som någon annan sa, välj en sjal i färger du gillar. Själv blev jag döförtjust i Elden och slog till. Tyvärr går det knappt att hitta några Easys begagnade så jag fick köpa en ny för mycket pengar, men jag hoppas och tror att den kommer att vara värd varenda krona ändå. :-)

Mvh,
Susanne

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?