Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
jag upplever att min sino har blivit lite smånoppig nu när jag haft den i snart 4 månader (intensivt använd...). Jag tycker överhuvudtaget att den ser lite "trött" ut. Är det nån som känner igen detta? Brukar tunnare trikåsjalar bli lite noppiga överlag? Jag har bara en tricotti i övrigt och den är inte noppig men den är ju också mycket tjockare och tycks stå sig bättre.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har sett en använd sino en gång och den var också noppig. Min moby, min babybundler och min hug-a-bub är inte det minsta noppiga.
Av Aelia
Min ser fortfarande lika glad som den var som nyköpt. Den använder i felra månader till en kille som är like äldre :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Gör det skillnad om den är torktumlad eller hängtorkad tro?
Vad står det i tvättråden?
Av GodisGlader
Ingen aning men har hört att det sliter mer om man torktumlad, här hängs dom ut nu iallafall + att vi inte har någon torktumlare så det har aldrig slagit mig :lol: lite svårt utan :hmm:
Användarens profilbild
Av miso
jag har inte tumlat min, bara hängt i torkskåpet. Den är av färgen havssäv. Hur ofta tvättar ni era? Dottern är nu 15 veckor och jag har nog tvättat den ca 4-5 gånger under den tiden. Tvättar ni dem oftare eller mer sällan?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?