Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av chill
Det här va inte lätt. Har kollat runt för att kunna bestämma mig för vilken typ av bära jag ska ha till min bebis. Satt halva natten igår o letade fördelar/nackdelar. De är ju inte så att man kan köpa fler vid ett o samma tillfälle precis pga priset. Någon som kan tipsa;) Funderar fortfarande på mei tai, kanske ergo eller en av alla dessa sjalar, men vad ska jag välja :purskis:

Har min storlek nån betydelse?? Jag tunn o inte så lång
8)
Snälla tipsa mig ni sjalorakel, beundrar er :urule:
Användarens profilbild
Av chill
Tack för tipsen. Är bara lite fundersam över att knyta, verka aningens krångligt :)
Vill gärna ha en ingosad men hittar inte så många. Var ska man leta? Vad tror ni om mei tai, är det nåt för oss??
Användarens profilbild
Av Nova
Iof kan långsjal se krångligare ut än det egentligen är. :wink:
Men jag tror absolut att Mei Tai kan vara något för er.
Om du känner att det verkar krångligt att knyta långsjal så är Mei Tai ett enklare och ett snabbt alternativ,
men ändå väldigt bekvämt.

Ett så pass litet barn kan sitta med fötterna som en liten groda inuti MTn.

Titta gärna här:
http://www.kozycarrier.homestead.com/in ... anchor_119
Användarens profilbild
Av Tiz
Vart bor du? Häng med på en sjalträff i din närhet och känn, kläm och be folk att visa dig hur man gör. Det är inte svårt!

Det finns många bra sidor på nätet där det finns knytanvisningar också. Här på sjalbarn tex finns de flesta knytningarna som bildserier. En annan mycket bra sida är www.stjarnbarn.se och babyboden. Det kan vara bra när man är ny och lite ovan med sjalen att titta på bilder och göra likadant i lugn och ro. Det är inte svårt, man lär sig snabbt att knyta :D
Användarens profilbild
Av chill
Förresten har jag även en tvååring som gärna blir buren oftare iom lillasyster. Väldigt mysigt men tungt :wink:
Användarens profilbild
Av chill
Tusen Tack för era tips. Fortsätt gärna :)
Håller som bäst på att leta ytterligare info på olika sidor. Är snart såld på antingen mei tai eller didymos :wink:

En sjalträff vore idealet :P

Hejs
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Ingrid på Babydesign har testat igenom HELA sitt sortiment med sin nya bebis och kommit fram till att strösta skillnaden är att HA en sjal överhuvudtaget, Sen är skillnaderns högst marginella och handlar även om personlig smak.

Jag tycker du ska välja bort elastisk till att börja med och sen köper du det du tycker är snyggast och har råd med. Då är det störts chans att du använder den. Så kan du kanske byta sen när du väl är igång.

KRam och lycka till Pia
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Fiffi75 skrev:Ingrid på Babydesign har testat igenom HELA sitt sortiment med sin nya bebis och kommit fram till att strösta skillnaden är att HA en sjal överhuvudtaget, Sen är skillnaderns högst marginella och handlar även om personlig smak.
har hon, det visste jag inte! vad bra... :D

Det kan vara så att jag inte helt lyckats med min MT men jag tycker att vävd långsjal är bättre helt klart. Till alla tre barnen (3 år, 2 år och 7 månader gamla).
Och jag skulle inte börja med en bebina (stjärntecken är vad jag provat, vet inte om de andra är annorlunda), den är jättetunn och jättelen och mjuk men stum.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?