Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gunhild
Är det någon som har erfarenhet av den här ringsjalen i siden? Skall på bröllop och har även i andra sammanhang känt behov av en mer festligare sjal. Typ när jag jobbar och har kostym eller dräkt och Stella är med.

Vill ju att den skall vara stabil och hålla ett tag till, den är ju inte gratis precis :) Stella är ett år och väger typ 10 kg.

http://www.babydesign.se/shop/default.a ... upid=42196

Tipsa gärna om någon annan festligare ringsjal - eller kanske skall man ge sig in på att sy en själv?
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har en sådan sidensjal. Jag använde den nyligan på vårt bröllop, men har inte burit så mycket i den och den är nog egentligen inte min färg. Linus väger 9.3kg och det funkade den utmärkt till. Har du lust att vänta till Spetember så kan du får prova (eller köpa) min
Av Gunhild
Vad gulligt av dig Anna! Men bröllopet är nu i augusti, så skall jag skaffa en sidensjal får jag göra det innan.

Om jag förstod dig rätt så fungerar siden lika bra som andra tyger. Jag har en BB-sling och den kan jag till och med bära mindre treåringar i. Men så är tyget också ganska kraftigt.

... och så kan jag ju passa på att välkomna dig till Sveriges framsida 8)
Användarens profilbild
Av Anso
Gunhild skrev:Vad gulligt av dig Anna! Men bröllopet är nu i augusti, så skall jag skaffa en sidensjal får jag göra det innan.

Om jag förstod dig rätt så fungerar siden lika bra som andra tyger. Jag har en BB-sling och den kan jag till och med bära mindre treåringar i. Men så är tyget också ganska kraftigt.

... och så kan jag ju passa på att välkomna dig till Sveriges framsida 8)
Tunnare tyger (som siden) avlastar inte lika bra som t.ex BB-sling men för ett bröllop så spelar det ju ingen roll, de är tillräckligt avlastande i alla fall.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?