Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Jag har kännt på tyget i provsjalen, den är dock inte med tryck och inte sydd som de riktiga Den är ganska stum för att vara trikåsjal, men ändå mjuk och mysig och inte så varm tror jag. Väntar med spänning på att de skall dyka upp här.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Anna skrev:Jag har kännt på tyget i provsjalen, den är dock inte med tryck och inte sydd som de riktiga Den är ganska stum för att vara trikåsjal, men ändå mjuk och mysig och inte så varm tror jag. Väntar med spänning på att de skall dyka upp här.
Låter ju jättebra för nån som vill ha en lite stummare trikåsjal som inte är för varm.
Användarens profilbild
Av funshine
OOh vad fin! Vad är det för storlekar på skorna och mössan? och hur tjocka är de? höst eller vinter?
Användarens profilbild
Av Suskiv
funshine skrev:OOh vad fin! Vad är det för storlekar på skorna och mössan? och hur tjocka är de? höst eller vinter?
På den finska sidan står det att det är från 4-6 månader upp till småbarn (toddler) och tossorna kunde användas på vintern med raggisar under.
Användarens profilbild
Av funshine
Hur väl brukar viktangivelser på sjalar stämma. Undrar då jag med en 6-mån på ca10 kg? Kan man verkligen bära en unge på 18 kg, eller måste man vara tyngdlyftare då?.
Användarens profilbild
Av mickz
funshine skrev:Hur väl brukar viktangivelser på sjalar stämma. Undrar då jag med en 6-mån på ca10 kg? Kan man verkligen bära en unge på 18 kg, eller måste man vara tyngdlyftare då?.
Ja de skulle ja me vilja veta. Men dem e ju grymt snygg :whut: skulle kunna ha en bara för å ha på mig istället för en tröja :rock:
Användarens profilbild
Av Helena
Anna skrev:Jag har kännt på tyget i provsjalen, den är dock inte med tryck och inte sydd som de riktiga Den är ganska stum för att vara trikåsjal, men ändå mjuk och mysig och inte så varm tror jag. Väntar med spänning på att de skall dyka upp här.
Vet du när den kommer till Sverige?
Användarens profilbild
Av Miamamman
Helena skrev:
Vet du när den kommer till Sverige?
På en vecka eller två.
Användarens profilbild
Av Helena
Den verkar ju ändå inte vara bra till väldigt stora barn, den är ju bara 50 centimeter bred och då tycker inte jag att det blir gosigt ifall man har en ett-åring. Men som stadig sjal till små barn verkar den ju jätte bra.
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Låter som en sjal som jag vill ha!
Frågan är bara om den är för stum för en nyfödis?

Vilka säljer den i Sverige?
Användarens profilbild
Av Anna
Nejdå, för stum för en nyfödd är den inte enligt min mening. Det är säkert flera som tar in dem men babyboden med återförsäljare kommer ha den.

Ang om viktangivleserna stämmer eller ej så tycker jag generellt att det är lite si och så med det när det gäller trikåsjalar, visst klarar sjalarna en hel del men vem orkar bära en flaxig 15kg barn i trikåsjal. Då krävs nog att de sover och bäraren itne skall göra något alltför ansträngande.
Användarens profilbild
Av Helena
Kan hampa var mjukt då, för jag antar att den inte får torktumlas? Tänker på hur hampainläggen till tygblöjor blir ifall man inte torktumlar dem. :lol:
Användarens profilbild
Av AnneliJ
ClaraochMeja skrev:Låter som en sjal som jag vill ha!

om man går in på länken ovan till sidan om sjalen och sedan följer länken som heter: "jälleenmyyjiltämme" så hittar man alla deras aktuella återförsäljare i Sverige (och det var ganska många)
Användarens profilbild
Av Suskiv
AnneliJ skrev:
ClaraochMeja skrev:Låter som en sjal som jag vill ha!

om man går in på länken ovan till sidan om sjalen och sedan följer länken som heter: "jälleenmyyjiltämme" så hittar man alla deras aktuella återförsäljare i Sverige (och det var ganska många)
Det är alla babyideas återförsäljare. Dvs alla som säljer nått av babyideas produkter. bara för att de står med så betyder inte det att de säljer alla produkterna.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?