Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Ok, vad tycker ni den största skillnaden är mellan Ergo och Patapum??

'Vilket är skönast någon av ovannämda selarna eller MeiTai? Motivera gärna varför..
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
För egen del har jag en meitai sydd från Bäranära, och en patapum.

Fråga mig inte varför, men ska jag bära på rygg väljer jag meitaien, och ska jag bära på mage är patapumen bättre.
Användarens profilbild
Av tinaw
När jag tar på Patapumen är det skönare än MeiTaien. Men efter en stund skaver det liksom mer. Jag blir tröttare av att gå med selen än MTn. Allra bäst gillar jag min sele-sjal-MT-hybrid med vadderat höftbälte, spänne i midjan och långa, utbredabara axelband. Samma med den som med MTn, den formar sig mer efter kroppen och är "sjaligare" än selen.
Användarens profilbild
Av Tabby
Vi har en Ergo classic. Men jag tycker att jag skulle vilja spänna remmen mellan axelremmarna mer när jag har barnet på ryggen. Så det känns inte så bekvämt alltid pga av detta. Den nya ergon kan man dra åt mer eller kan man dra åt mer på Patapum??
Användarens profilbild
Av Anna
Den nya Ergon kan man dra åt MINDRE, skitdummt om du frågar mig. Jag skall sy in min lite så fort jag får tid.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag skulle vilja dra åt Patapumen mer mellan axelbanden också. Och jag är ändå ganska bredaxlad och storbystad, så jag undrar hur den sitter på nån som är spensligt byggd?
Av belinda
Bissa skrev:Jag tycker mei tai är allra skönast. den har dessutom störst variationsmöjligheter.
:iagree:

ang patapum på lite klenare personer så räknas jag väl dit, och jag trivs inte i den... vill kunna spänna mellan axelbanden mycket mer jag också. På min man sitter den dock jättebra som är normalbygd.
Användarens profilbild
Av Tabby
Vad dumt att man inte kan dra åt mer :-(
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag väntar en MeiTai XT i dasgarna du kan få testa....har ju nya Ergon också....

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?