Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har haft en Mei Tai Camo från BabyHawk som jag var jättenöjd med. Men en dagisfröken ville gärna köpa den av mig så jag kunde inte säga nej.
Nu har jag ångrat mig då Axel är så förbenat tung för Ringon.

Jag har kikat lite på Novas Mei Tai och de är grymt snygga!!! Jag är jättesugen på att sy en liknande själv, men har inte måtten.

Finns det någon som kan hjälpa mig med lämpliga mått på en Mei Tai med huvudstöd?

Eller... om man kan köpa någon av Novas snygga Tei Tais?
Användarens profilbild
Av mian
Nova syr ju på beställning annars så får du välja färg och tyg själv :wink:

Jag har en Knyttet & K MeiTai som jag tycker är suverän, det mönstret finns upplagt på Gör det sjäv tror jag.
Användarens profilbild
Av mimmis
...
Senast redigerad av mimmis den ons aug 16, 2006 23:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
På min sida finns länkar till i stort sett alla MT-mönster som finns utlagda. Några saknas, men det beror bara på att de är samma mått o tillvägagångssätt som de som redan finns länkade i listan. Titta under MT/abc/bärsele
Av Petra
tinaw skrev:På min sida finns länkar till i stort sett alla MT-mönster som finns utlagda. Några saknas, men det beror bara på att de är samma mått o tillvägagångssätt som de som redan finns länkade i listan. Titta under MT/abc/bärsele

Tur vi har dig Tina som samlar allt till oss.
Av Sassa
Kanooon!

Tack, jag ska kika in på Bära Nära snart!
Användarens profilbild
Av sacha42
Mimmi_S skrev:
mian skrev:Nova syr ju på beställning annars så får du välja färg och tyg själv :wink:

Jag har en Knyttet & K MeiTai som jag tycker är suverän, det mönstret finns upplagt på Gör det sjäv tror jag.
Jag har en Novasydd Mei Tai och kan verkligen rekommendera dom Snygga och välsydda :)
:iagree: hon är duktig och sy och vi trivs bra i våra :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?