Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Calinas
Har insett efter 1,5 timmes tränning igår( knytning) att jag måste investera i en vävdsjal..
Har en minimundus trikå, o det är den jag har tränat igår med..* använde en nalle* ..Men idag när jag skulle prova OmslutetKryss med lilleman* som väger 12kg*..och insåg att det kommer inte att gå så bra..
Men vad ska man välja? :help:
Har kollat på x antal sidor nu på morgon, men blir inte klokare..
Plus att vi ska iväg nästa vecka, o DÅ MÅSTe jag ha en!!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Välj en som du tycker om och som du tror att du kommer att trivas bra med i färgen. Du måste börja någonstans och det finns massor av bra och härliga sjalar. En del är Easy-människor, andra föredrar Didymos, Hoppediz, Bebina eller Stochenwiege (för att nämna några).

Det bästa vore kanske att hitta någon begagnad som redan är mjuk och ingosad, och om du inte har så specifika krav på hur den ska se ut så sätt ut en köpes-annons här på forumet så kan du välja blad det du blir ernjuden helt enkelt!

Men i slutändan, välj en som du tycker är fin! :D
Användarens profilbild
Av Calinas
Isanna skrev:Välj en som du tycker om och som du tror att du kommer att trivas bra med i färgen. Du måste börja någonstans och det finns massor av bra och härliga sjalar. En del är Easy-människor, andra föredrar Didymos, Hoppediz, Bebina eller Stochenwiege (för att nämna några).

Det bästa vore kanske att hitta någon begagnad som redan är mjuk och ingosad, och om du inte har så specifika krav på hur den ska se ut så sätt ut en köpes-annons här på forumet så kan du välja blad det du blir ernjuden helt enkelt!

Men i slutändan, välj en som du tycker är fin! :D
...Tack..Lät bra" mjuk och ingosad" :D ...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?