- fre aug 04, 2006 17:39
Nu har jag beställt en Stork. En Leo marine blev det efter _många_ om och men. Jag tyckte först att storkarna hade tråkiga färger men det har de ju inte alls när man tittar efter ordentligt. De är ju jättefina! Anna är ju finast av alla och hon skulle vara mitt givna val om jag trodde att jag skulle trivas i så många färger. Så vacker!! Men nu till saken:
Jag funderar på vilken längd jag ska köpa. Jag kommer att bära både på magen och på ryggen. Ute kommer jag att bära en del på ryggen, så då behöver jag kunna ha en jacka under. Just nu är jag lite tunnare än vanligt (jag ammar en liten kärleksheffaklump
), väger ca 55 kg och är 168 cm lång.
Hmm, vad tror ni? Jag väljer mellan en 4.1:a och en 4.6:a. Jag _tror_ att det är OK för mig att ha knuten i ryggen vid omslut fram, för jag sitter egentligen aldrig med Ivar i sjalen. Eller, blir det mindre avlastande då?
Åhh, vad glad jag är att jag ska få en Stork!! Jippi!
Jag funderar på vilken längd jag ska köpa. Jag kommer att bära både på magen och på ryggen. Ute kommer jag att bära en del på ryggen, så då behöver jag kunna ha en jacka under. Just nu är jag lite tunnare än vanligt (jag ammar en liten kärleksheffaklump

Hmm, vad tror ni? Jag väljer mellan en 4.1:a och en 4.6:a. Jag _tror_ att det är OK för mig att ha knuten i ryggen vid omslut fram, för jag sitter egentligen aldrig med Ivar i sjalen. Eller, blir det mindre avlastande då?
Åhh, vad glad jag är att jag ska få en Stork!! Jippi!