Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Carina
Jag har en Moby Wrap som jag är supernöjd med, men jag undrar om det finns någon lite stadigare trikåsjal också? Någon som inte är riktigt lika stretchig.
Skulle vilja ha en stadigare trikåsjal innan jag går över till vävd.
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tror Baby Bundlern är stadigare än Mobyn, det känns så när man jämför tygerna iaf, burit har jag bara gjort i BaBun.
Användarens profilbild
Av Anna
Hug-a-bub är väll lite mindre stretchig? Vet dock inte hur länge man brukar använda den, har ingen själv.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tror nog att mobyn är bland de stadigast trikåsjalarna på marknaden. Och du, en diagonalvävd sjal är ju inte heller helt stum, övergången blir inte så stor som man skulle kunna tro! :) En tuskaftvävd sjal är stummare däremot.
Användarens profilbild
Av Helena
Kristina skrev:Jag tror Baby Bundlern är stadigare än Mobyn, det känns så när man jämför tygerna iaf, burit har jag bara gjort i BaBun.
Jag har ju inte provat Mobyn, men Babun är ju väldigt stretchig, så jag tror inte den är något alternativ ifall man vill ha en mindre stretchig sjal.
Hub-a-Buben är mindre stretchig och det tyckte jag kändes skönt till ett äldre barn (jag testade den bara en gång), men den är ju lite smal, så en del tycker ju inte att det är lika avlastande att bära i den.

Kanske en av de tunnare vävda sjalarna vore ett alternativ, Bebina t ex, den ser ju väldigt smidig ut på bilderna. Finns på www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av aha
Mobyn än stretchigare än Babun tycker jag.
Men jag skulle gått över till diagonalvävd sjal istället för att köpa en till trikåsjal. Dom stadigare trikåsjalarna är ju så dyra att det prismässigt blir lika bra att köpa en billigare diagonalvävd istället.
Jag har provburit min tremånaders son i diagonalvävd och det var jätteskönt, är ju van vid trikåsjal annars.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?