Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malo20
Hej!

Behöver hjälp att bestämma mig om jag ska köpa en Hug a bub eller inte. Är för tillfället nere i Australien så jag kan få en ny för ungefär 580 kr vilket ju är billigare än hemma i Sverige men det är ju trots allt en del pengar.

Det som gör att jag tvekar lite är att så många skriver att man inte kommer använda den så länge. Jag vill kunna bära min bebis från det att den är nyfödd men är det värt pengarna för den korta stunden? (jag vet att jag är lite snål) Sen kommer det ju vara vinter och kallt när bebis tittar ut (slutet av oktober) och då behöver jag ju egentligen inte ha en sval sjal som Hug a bub är känd för att vara.

Hur gör ni egentligen under vintern när man bär i sjal ute? Har ni enormt stora jackor på er själva eller varma kläder på bebisen?

Alternativet jag har tänkt på är att sy en egen sjal, men då var det någon som sa att om man ska ha bra tyg så kostar det också en del, så det kanske inte är värt det...

Jag hoppas att någon kan svara snabbt eftersom jag snart lämnar AU och dessutom inte har internet så länge till...

MVH

Malo
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
JAG tycker det är värt att lägga pengar på en trikåsjal men om man är lite mer ekonomisk än jag (vilket är inte bara bra utan nästan ett krav :oops: :lol: ) så KAN man ju använda vävd långsjal från början med nyfödd.
Den stooora fördelen med att börja med trikå är att man "övar upp sin knytteknik".
Användarens profilbild
Av Nova
Dessutom är trikåsjal så mycket mysigare till en nyfödd tycker jag.
Användarens profilbild
Av malo20
Ja då var det inhandlat en Hug a bub i färgen Mocha/Hazelnut!!! Provade att knyta den men med den stora magen ivägen så blev det ju inte helt bra, men det kändes bekvämt. Det ska bli spännande och se hur det fungerar när bebis tittar ut...

Tack för era råd!

//Malo

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?