Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
Jag har sålt min Stork - förvisso är den underbar, men vi behöver den inte för tillfället och och får vi fler barn använder jag nog elastisk sjal och sen Didyn.

Jag skulle ju kunna spara pengarna och ha dem till en elastisk sjal nån gång i den avlägsna framtiden...men det är ju tråkigt, och dessutom vet man ju inte när eller ens om det blir fler barn.

Så till saken: vad ska jag köpa? :D Jag funderar på en 3,7m Bebina regnbåge eller en 3,7m Easycare regnbåge (fast Easycare är ju hur dyra som helst :shock:) Fast jag undrar lite om man verkligen behöver en 3,7m sjal när man har en 4,2m och en 2,5m, för att inte tala om en 5m Ellaroo...? (Naturligtvis inte, men det är roligt att prova ;)) Kanske att jag skulle skaffa en 4,6m Hoppediz? Sonen är 14mån, ju, så jag tror mer på en kortare sjal. Hjälp :D

Jag skulle ju kunna köpa lite nya kläder, men det är ju hur trist som helst ;)
Användarens profilbild
Av Bina
*ASG* Härligt med fler som har i-landsproblem!

Jag själv sitter och är egentligen jättenöjd med min lilla "sjalfarm" men ändå så finns det lockbeten här och där... galen är kanske rätta ordet någon skulle säga om mig om jag fortsätter i samma anda med byten.

Klart du skall köpa en ny vacker sjal som ersättare till din Stork! Kläder? joh visst i all ära men hur kul?

KRAM :D
Användarens profilbild
Av Alven
Faktiskt känner jag inget som helst behov av en sjal på 3,7 meter. Om jag knyter ryggsäck, och det är det minst tygkrävande jag knyter, räcker antiguan på 4,3 meter (ja den krympte) alldeles utmärkt. Även Hoppisen funkar, man kan ju alltid linda nåt extra varv runt midjan så avlastar den dessutom bättre. Höft-X gillar jag inte alls, tycker att ungen är ivägen då bara. Då tar jag honom hellre på ryggen.

Men det är ju jag...

/Alven, som för en gångs skull är nästan helt nöjd med sjalgarderoben, men saknar ullistroken... *snyft*
Användarens profilbild
Av Helena
Ska du inte satsa på en snygg ringsjal?

Jag har en 3,6 Girasol, den har inte avsmalnande ändar och passar bara till höft-x, det går knyta ryggsäck, men då får jag ha knuten under rumpan och det blir lite vingligt. Jag använder den inte så mycket, den tar rätt mycket plats i väskan ändå. Så ifall du redan har en 4,2 så är det nog onödigt.

Finns det inte något roligt sjaltillbehör du vill ha?
Eller förresten Didymos 3,2 (visst finns det en sådan sjal) den räcker nog till höft-x och till en miniryggsäck.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?