Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av printzezzan
Jag har ju två underbara kortsjalar som jag inte kan leva utan. Dom är i diagonalvävd viskos, en lila och en brun. Egentligen är det halsdukar som jag har köpt på indiska för ca en miljard år sedan men dom funkar jättebra. Nu vill jag bara tipsa om att i höstens hennesochmauritz katalog så finns det såna sjalar som jag tror är i princip lika kostar typ 98 kr.
Användarens profilbild
Av aneeha
Tack för tipset! Själv drömmer jag om en sån långsjal, men hur farao får man tag på en sån...
Användarens profilbild
Av printzezzan
Skulle jag vilja ha också! Skrik till om du hittar nån :wink: Annars får man kanske sy ihop två korta...
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Är det denna du menar? Undrar hur kvaliteten är, man vill ju att den ska hålla också.

Bild
Användarens profilbild
Av printzezzan
Ja, det är ju förståss svårt att uttala sig om när man inte har sett den i verkligheten. Mina är ju från indiska och dom är jättebra.
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Får kika på Indiska då om de har något spännande :)
Användarens profilbild
Av printzezzan
Gör det, fast det var ju som sagt tre miljarder år sedan som jag köpte mina. men man vet ju aldrig. Jag såg förresten att Lindex har nåt typ lika fast jag hann inte kolla så mycket, tyckte dom verkade lite tunna...
Användarens profilbild
Av MissBeccis
Får kika runt lite då, vore ju bra om man kunde komma över en så billig sjal. Är nybörjare och vill testa lite olika saker, kul, men det blir ju dyrt :shock:
Användarens profilbild
Av printzezzan
Håller med fullständigt! Jag har sytt mina långisar av samma anledning, känns dyrt när man inte vet vad man vill ha....
Av cowgirl
Jag var på HM idag och köpte 2 blivande sjalar.
Kortsjalar visserligen, var kanske runt 2 m långa. Tror den ena var viskos-akryl och den andra bomull-nylon-annat och den var elastisk oxå. Den var oxå krinklad, skrynklad i tyget.
En lilablå med guldmönster och lilablå fransar och den andra gul som gick över i orange.

Tänkte försöka mig på att knyta först men eventuellt skaffar jag ringar om ett tag för att testa.

Jag är helt nybörjare på sjalar så jag vet inet alls om det funkar men jag provar iallafall :-)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?