Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Det känns nästan pinsamt att fråga... för jag vet att jag är inte den första och inte den sista som frågar om vilken sjal jag ska ha...

Men ni är ju EXPERTER!! *smörar och flirtar* =)

Har som sagt en Storchenwiege...
Men den är lite lagom varm, så en svalare sjal skulle sitta fint...
Vill börja på att bära på ryggen, och min tjej blir ett i juni.

Tips...??
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en Rebozo och den är sval. Sedan finns ju också Ella Roo och Amazonas Antiqua. Ingen av dessa sjalar är diagonalvävda men det är de tunnaste vävda sjalarna.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Allt beror på hur stor o tung din tjej är o hur mycket du fixar :P !
Tror vet att det är svalare med en Antigua eller Ella Roo jag valde bort det alternativet för mina är tungisar.

Jag tror på att sommaren kräver minsta möjliga tyg så ringsjal eller frykantssjal är bäst.

samtidigt har jag burit mycket med lång hoppe de många regniga o kalla svenska sommar dagar :P !!!
svettigt blir det oavsätt :lol: det är bara frågan om hur svettig .....jag har en extra vatten flaska till mig o mitt burna barn :wink:
Användarens profilbild
Av April
Ja, förutom de ovan nämda så finns det ju även selar så som Ergo, Patapum eller Sutemi. Selar blir ju aldrig särskilt varma...

Kram
Av Sisu
Tack för era svar...
Lilja är väl sådär normalstor, hon är 11 månader och några dagar och väger 9,2 kg...

Är en sele jättepraktisk...?
Är det bättre med en sele kanske, eftersom jag redan har en sjal...?

Fyrkantssjal.. kan man ha den både på magen o ryggen?
Var kan man kika på en sån? (Inköpsställe)
Av randig
Sisu min pojke väger strax under nio kilo och jag har en amazonas antigua och det fungerar väldigt bra tycker jag. Jag har iofs inte testat någon av de diagonalvävda sjalarna men jag tycker att amazonasen avlastar bra, även under långa promenader. Hade honom med på stan här om dagen och bar i ganska många timmar utan att det blev tungt.
Användarens profilbild
Av Toyya
Sisu skrev:Var kan man kika på en sån? (Inköpsställe)
Här kan du se hur de funkar.
www.kozycarrier.com
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har Lifter inne som är en fyrkantssjal. Den kan du ha både framtill, på ryggen och på höften. Kommer snart att ta in fler färger och med kompletterande huvudstöd.
/Anna
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har Lifter inne som är en fyrkantssjal. Den kan du ha både framtill, på ryggen och på höften. Kommer snart att ta in fler färger och med kompletterande huvudstöd.
/Anna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?