Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har kollat runt en del och funderar pa en elastisk sjal som allra forsta projekt! Men pojken ar redan 6 kilo / 8 veckor och vaxer jattefort, kommer det bli pengar i sjon? Det star ju 15 kilo pa forsaljningssidorna, men stammer det? Annars far det bli en hoppiz och en ringsjal, men hoppizen tankte jag kanske var for varm pa sommaren? Tankte annars kopa hoppizen till i host.

Vad tror ni? Ar det vart att kopa en trika? Typ Ulimate baby wrap, ar den bra?
Snalla hjalp mig!!
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tycker du ska satsa på en vävd sjal.
Hur länge man använder en trikåsjal är individuellt, men många byter till vävd när barnet är någonstans runt 4-6 månader.

Köp annars en tunnare tuskaftssjal nu att ha på sommaren.
Jag använde min hela sommaren och inne under höst och vinter.

En hoppe kan bli varm på sommaren, men det finns ju kvällar också....då är den utmärkt.

En ringsjal är inte dum, men den är bäst som kompliment till en långsjal eftersom den bara belastar en axel och din son redan väger 6 kg.

Lycka till
/Helen
Av randig
Ja det är nog pengar i sjön. Upp till ungefär 7 kilo var det okej att bära på långa promenader men sen blev det för tungt. Det är jättestor skillnad att bära med en vävd så satsa på det direkt istället.
Användarens profilbild
Av April
Om jag varit som du, så hade jag satsat på en EllaRoo eller Amazonas Antigua nu på sommaren och sedan köpt en tjockar sjal till hösten. En tunnare sjal är inte så "mycket tyg" och det kanske blir lättare att få det rätt, när man är nybörjare...

Annars ska ju BabyBundlern var rättså stabil, för att vara en trikåsjal - men den blir nog lite varm under sommaren...

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?