Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
ja om huvudstödet hänger löst, ligger det i fickan finns det inte en chans. Jag har en ERGO kanske man ska tillägga :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Ja med ergon får jag upp det, har lyckats krångla ur fickan någon gång men det är svårt. Sutemi däremot klarar jag det inte på, ska göra ett nytt i mer stretchigt material så tror jag det kan gå liite lättare.
Användarens profilbild
Av Helena
Sutemin klassar jag som absolut omöjligt att få upp själv, det är ju ett tyg som måste dras upp, det finns ju inga band att dra upp det med.
Användarens profilbild
Av lotte
Jo, det går med ergon, men för att få bättre kontroll över huvudstödet har jag förlängt tamparna med gummiband.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack för era svar. Funderar på att byta Patapumen till Ergo av den anledningen. Men egentligen skulle jag ju vilja ha en Sutemi så jag kan ha den på höften också. Och egentligen trivs jag rätt bra med min patapum det är bara det där när hon somnar på ryggen och jag är ensam som är bökigt. Hemma kan man ju lätt lägga ner henne men om man är ute är det värre.
Användarens profilbild
Av marlene
huvudstödet på ERGOn är för kort så jag brukar bara knyta en sjal över huvudet när wille sover det går ju även med en Patapum Bild där har jag använt bära barn sjalen men det går ju med en vanlig sjal som är mycket mindre.
Användarens profilbild
Av sillen
Jag kan, jag kan!!!

Har en Ergo och någon sorts mystiskt gängade armleder så jag kan utan problem fiska upp huvudskyddet ur fickan och orma det tillrätta utan att Pytte vaknar! I övrigt är jag TOTALT ovig ska jag tillägga, det är just bara denna märkliga gåva jag fått?!?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?