Jag bär Isaac på magen än så länge, har bara testat lite att ha honom på höften. När han sitter i den så har jag fickan precis i "handhöjd" när jag står normalt. Alltså jag kan köra ner näven i denoch rota runt bland alla prylar utan att fira upp flera decimeter tyg först. Så den når väl då ungefär till övre delen av låret. Hm svamligt värre detta blev

den är alltså inte i vägen när man går eller så (slänger inte omkring som jag var rädd att den kunde göra)
Jag använde den först inne lite när jag gick runt och gjorde en del smågrejjer, dammsuga, plocka undan och småstäda, stöka i och ur diskmaskinen, bakat har jag gjort också. Men sedan fick jag för mig att testa den en dag då jag for till stan och sedan dess är jag fast i den. Jag kunde ju gå in i en massa små trånga butiker som jag inte ens tänkt på med barnvagnen (skall jag gå himla länge på stan tar jag den långa sjalen men inte om jag bara ska på några butiker och ska i och ur bilen ganska mycket)
Jag har haft den inne på mataffären och det var helkanon. Att handla själv är väl annars inte min favoritsysselsättning men nu hade jag killen i sjalen och plockade i kundvagnen (som annars är bra med sina babystolar) men nu var det bara att lasta ur vagnen på bandet ta mina två fulla påsar och promenera ut till bilen.
Hemma använder jag den också ute, om Isaac är vaken vill jag inte stoppa ner honom i vagnen bara för att jag skall gå ut och påta på lite (hm kratta och sånt kul tex.) då får han sitta i sjalen.
Tycker även att jag kan bära längre än väntat i den utan att få ont i ryggen. Ett jätteplus för den helt enkelt, vet nu inte om jag har svarat så bra på dina frågor men