Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Hur orange är den egentligen? Är det ungefär som den orangea randen i Norrsken? Eller mer intensiv? Vilka klädfärger passar den/passar den inte med?
Användarens profilbild
Av naimiez
Samma orange är det väl men i Norrsken är väl genomslagstråden blå och på sol är den cerise....
Användarens profilbild
Av boosten
Den är varmt orange, skulle jag säga.

Bild

Jag som är färgfascist (ej självutnämnd :wink: ) kan inte direkt komma på nån färg som den inte matchar mot, eller jo, det skulle vara mina senapsgula linnebyxor då. Annars är den ju toksnygg mot brunt, svart, vinrött, cerise, grönt osv. Men det är klart, är man en pastellig människa är den kanske inte så lyckad.. :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Frida med Mea skrev:Den är ljusare än boostens bild (iallafall på min skärm)
Den är liksom lite gul-cerise-orange, ska försöka få till en bild på den idag.
:iagree: Hade ingen bättre bild tyvärr.. Men tonen tycker jag stämmer iaf.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Det är en svår färg att göra rättvisa, tycker jag, men nu gick jag ut på balkongen och fotade lite och på min skärm stämmer det bra iaf. :wink:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
hmmm... blir bara alltmer sugen på en Sol... framförallt nu när jag fått veta att den har cerise inslagstråd! :love:
(hade av någon anledning fått för mig tidigare att inslaget var i orange och varpen var i gult)
Användarens profilbild
Av Ester
Den är uuuursnygg!!!

jag vet inte om vi egentligen passar i den men det struntar jag i för den är så FIN! :loving:
Av Nickis
Åh, guuud vad snygg den verkar! Nu vill jag ju verkligen ha en sådan, fast jag behöver ju ingen ny sjal just nu.
Jag är själv blek och rödhårig, passar jag i den då tror ni?
Det borde väl gå eller? Någon skrev att den var åt det gul-orangea hållet. Gula sjalar brukar jag gilla. Men denna verkar ju passa ihop med många andra färger, kanske för att den har både orange, rosa och lila i sig. för det är väl de färgerna som ingår, det såg så ut i alla fall.
Användarens profilbild
Av boosten
Nickis skrev:Åh, guuud vad snygg den verkar! Nu vill jag ju verkligen ha en sådan, fast jag behöver ju ingen ny sjal just nu.
Jag är själv blek och rödhårig, passar jag i den då tror ni?
Det borde väl gå eller? Någon skrev att den var åt det gul-orangea hållet. Gula sjalar brukar jag gilla. Men denna verkar ju passa ihop med många andra färger, kanske för att den har både orange, rosa och lila i sig. för det är väl de färgerna som ingår, det såg så ut i alla fall.
Jepp! Det går säkert, kommer bli skitsnyggt mot ditt hår! :tumup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?