Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hejsan alla "ringosar" :P
Jag undrar hur den lilla väskan eller påsen som är sydd på är. Är den inte ivägen elelr går det att (som vi i norrland säger) "he-undan-den" :wink: . På en del bilder ser den mest ut att hänga och dingla ivägen för användaren :? .
Men skulle va kul o höra vad ni säger. Är så sugen på en sån så jag håller på o dör här vid dator'n....... :P
Väldigt synd att den typ är dubbelt så dyr :cry: som alla andra ringsjalar, men det var härliga färger och sedan ser den ju supermysig ut......
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Nja här finns inte så många som bär i sjal....ska jag vara helt ärlig har jag inte sett en endaste en.......*suck* :? svängiga sjalträffar va :wink:

Känner jag mig själv rätt så är det väl bara dom dyra som passar så man blir nöjd...... :cry: men den ser himla fin ut.
Som när man går på rea och vill hitta lite saker........då hittar jag alltid det jag vill ha i ett ställ på sidan om där det står "ej rea" helst står det en skylt med "extra högt pris på" :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hihi ja jag får väl det.......får tupera upp en rejäl frisyr som täcker :twisted: -hornen annars anar de snabbt att nåt lurt är på gång......vill ju inte att de skall veta i förväg vad som händer: plånboksbantning köpmani eller vad man nu vill kalla det :D
Användarens profilbild
Av Bina
Snusibulingen skrev:får tupera upp en rejäl frisyr som täcker :twisted: -hornen annars anar de snabbt att nåt lurt är på gång......vill ju inte att de skall veta i förväg vad som händer:
:lol: önskar liksom dig att det vore fler här att byta o prova sjalar med :lol:

en liten vink: Jag har en beg. Ringo ute på köp och sälj... :wink:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Vill ju ha en havssäv........annars hade det varit toppen Bina.......
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Någon skrev om den att den inte var så bra då barnet blev lite större, någon som har kommentar till det? Min son vägde 7,5 för en halv månad sedan och är 3½ månad, vill bära länge länge i den........
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har ju inte provat Ringon specifikt, men jag tycker nog att ringsjalar är bättre till större (=äldre) barn än mindre. Dels behöver ett större barn inte lika mycket stöd, och dels blir det mer och mer "snabbbärning" och upp och ner med ett större barn. Tycker nog att ringsjalen är för typ 3-4 månader upp till 3-4 år, bättre till äldra barn än yngre.
Av Alexandra
Snusibulingen skrev:Någon skrev om den att den inte var så bra då barnet blev lite större, någon som har kommentar till det? Min son vägde 7,5 för en halv månad sedan och är 3½ månad, vill bära länge länge i den........
Det funkar kanon att bära Tindra i Ringon, hon väger runt 10 kg och är 14 mån. För längre stunder blir det Ergo eller långsjal, men för kortare stunder är det fortfarande toppen.
Jag tycker snarare att ringsjal är bättre för lite större barn.
Användarens profilbild
Av Bina
Snusibulingen skrev:Vill ju ha en havssäv........annars hade det varit toppen Bina.......
Precis som mig! Jag köpte blåsippan beg för att känna om jag gillar den... det gjorde jag och nu har jag havssäv! Den är jättejättefin!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
hmm då var det inte nån ursäkt till att slippa köpa den :D himla vad jag tycker om er :wink: det är helt perfekt att bli övertygad och ha er som argument ni som har prövat......sambon tror väl att vi skall drunkna i sjalar snart *förstår inte alls vad han menar då* :roll:
Jag tror att det blir en sådan. Den ser så rejäl ut och jag behöver verkligen nåt att bära snabbt i.......
Har inte ens hunnit få hem Bebinan ännu (kanske hoppas tror på måndag :) )
och nu sitter jag och tänker beställa en ringsjal.......

Tack för alla svar jag fått.
Användarens profilbild
Av Tabby
Du måste berätta hur Bebina är sedan. Är så nyfiken....
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Självklart skall jag göra det, hoppas verkligen på att det är en toppengrej...... :D får den väl i början av veckan, sedan får jag be sambon knäppa bilder när Isaac sitter i den så skall jag lägga upp dem. :lol:

Attans skit också :? , tryckte precis på "skicka beställning"-knappen, nu är en Ringo på väg till mig :oops: jag skäms nästan :oops:
Övertygade mig själv att jag var värd en sån med :wink: för jag har ju bara en Moby Wrap här hemma.......och det är ju till Isaac med :roll:
Av Alexandra
Tabby skrev:Du måste berätta hur Bebina är sedan. Är så nyfiken....
Jag trodde mitt sjalbegär hade lagt sig, sedan råkade jag se bebina-sjalen med stjärntecken... :twisted:
Skall försöka hålla mitt "beställningstryckarfinger" i styr... :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?