Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Fick hem min Amazonas Antigua igår. Eftersom jag ville ha en rosa sjal och den ändå skulle tvättas innan användning, slängde jag i ett paket rosa färg. När jag plockade ut sjalen blev jag såååå besviken. Sjalen är full av hål (ca 10-15st såg jag idag. Vill inte titta på den ens)!!! Ett hål är 1*1cm!! Eftersom sjalen är färgad, kan jag inte heller reklammera den.. :( FAN OXÅ!!!!!
Vet inte ens om jag vill använda den nu. Den ser ut som en gammal maläten sjal...

Ps! Tvättade sjalen på fintvätt i 40grader...

Bild
Senast redigerad av exiteme den lör maj 14, 2005 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
:shock: Men åh din stackare

Jag tycker du skall ta kontakt med dem du köpt den av och berätta precis vad du gjort, färgen kan ju knappast ha skadat sjalen på det viset och den går ju ändå inte pga. hålen att sälja vidare för dem...Kanske är de tillmötesgående... *håller tummarna*

Tröstkramar!
Användarens profilbild
Av Tabby
Näääää...kontakta försäljaren för så ska det ju inte bli efter en tvätt. Färgen ska ju inte orsaka sådana skador....
fy vad trist.
Användarens profilbild
Av Tabby
Det ser ut som om den fastnat i något??
Användarens profilbild
Av Gabnus
Nä fy vad tradigt!

Jag snabbade och kikade på min sjal också. Jag tvättade den igår.
Fick en chock! På märkningen på sjalen så står det att det ska vara HANDTVÄTT :shock: Det hade jag ingen aning om. Känner mig dum som inte kollade det, men har ni handtvättat era Amazonas??
Användarens profilbild
Av Tabby
Så här står det på Babybodens sida.

Amazonas Antigua kan tvättas i maskin i 30 el 40' på "skontvätt" el motsv. Hängtorka. Den krymper något vid maskintvätt, en 5,1m sjal blir ca 4.8 efter tvätt
Användarens profilbild
Av Kristina
Min har jag kört i 40 några gånger, på vanliga programmet, det kan hända att den fått åka med i 60 någon gång också, den är i nyskick, så exiteme, jag tycker absolut du ska reklamera!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Nää, vad tråkigt!!! :(
Försök att reklamera den!!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har för mig att det står att den ska handtvättas innan första användningen för att ta bort överflödig färg, sedan 40 grader fintvätt. Jag körde min rödruta i vanlig 40 grader innan jag använde den, och den är jättefin. Tycker ABSOLUT att du ska reklamera, så ska det INTE vara!!!
Användarens profilbild
Av Bina
Hur har det gått? Fick du reklammera sjalen? *hoppas*
Av Annsofi
Det var ju lite synd att du inte kollade sjalen innan den åkte i tvättmaskinen. Från en tidigare tvättmaskin fick jag en del hål som liknar dina, fick då besked att tvättmaskinen var skadad efter att jag tvättat bygel bh i maskinen. Om du använder bygel bh och brukar tvätta dem i maskinen så kanske du ska kolla om det är tvättmaskinen men kontakta Mia så reder ni säkert ut detta.
Användarens profilbild
Av Tabby
Ja, hur har det gått?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?