Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kollade in på deras hemsida och blev alldeles till mig av all fina färger som numera finns! :love:

Tänkte då på Pistage, Tapenade, Druvor och Aubergine (låter som om man inte har annat än mat på hjärnan...)

Jag tycker färgerna är underbara men det va synd att de inte fanns som färdiga ringsjalar.
Men funderar skarpt på att sy en egen av dessa fina sjalar.

Nån som har sett färgerna i verkligheten och kan berätta om de är lika fina i verkligheten?? :roll:
Vilken är egentligen finast??
Användarens profilbild
Av boosten
Jomen de finns väl som ringsjalar nästan allihop tror jag, men de har tokigt små ringar..

Både Babyproffsen och Barnens Hus har dem här i stan, de borde väl finnas där du bor också?
Användarens profilbild
Av smulan
boosten skrev:Jomen de finns väl som ringsjalar nästan allihop tror jag, men de har tokigt små ringar..
Jag har lånat en bärabarn ringsjal idag utav en väninna, men jag tycker det e jätte meckigt att få till det. Jag har inte använt ringsjal förut, bara provat väldigt kort, men jag tänkte just att det kanske är för att ringarna är så små som det e så svårt att få till det?? :hmm:

Är det ngt jag kan tänka på som underlättar? Ska man tänka på ngt när man trär igenom tyget genom ringarna? Jag har tänkt på att det ska var så slätt som möjligt och att kanterna ska var synliga så man kan dra åt uppe o nere, men det blir inte bra :(

Nu har jag kankse skrivit lite mycket men men.. vill ju få till det
Användarens profilbild
Av diddeldi
smulan skrev:
boosten skrev:Jomen de finns väl som ringsjalar nästan allihop tror jag, men de har tokigt små ringar..
Jag har lånat en bärabarn ringsjal idag utav en väninna, men jag tycker det e jätte meckigt att få till det. Jag har inte använt ringsjal förut, bara provat väldigt kort, men jag tänkte just att det kanske är för att ringarna är så små som det e så svårt att få till det?? :hmm:

Är det ngt jag kan tänka på som underlättar? Ska man tänka på ngt när man trär igenom tyget genom ringarna? Jag har tänkt på att det ska var så slätt som möjligt och att kanterna ska var synliga så man kan dra åt uppe o nere, men det blir inte bra :(

Nu har jag kankse skrivit lite mycket men men.. vill ju få till det
kan du komma på sjalträffen imorgon så kanske vi kan hjälpa dig?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?