Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Hej,
jag köpte en Peekaboo Geokid i storlek Moch jag är jättenöjd med den, men jag undrar om inte den ska sitta ÄNNU tightare. Syrran provade den och hon är bredare om axlarna än vad jag är och på henne så satt dottern toppen.

Är det någon som kan yttra sig om hur mycket som skiljer storlekarna åt och hur man vet om man verkligen har en för stor... Syrran förstod INTE hur hon skulle kunna pilla ner dottern i DEN lilla fickan som bildades...

Var det inte någon som höll på och testade Peekaboo och beställde M, S och S/M???
//Kaja
Användarens profilbild
Av Elin G
Kaja skrev: Var det inte någon som höll på och testade Peekaboo och beställde M, S och S/M???
//Kaja
Det var Mia. Annars vet jag inte...
Användarens profilbild
Av mammahappy
jag hade först en M. Å den var på tok förstor för mig som i vanliga fall har L i kläder. Men har en S/M som passar jättebra. Bara det att det inte blir använd.. Kanske vill du köpa? En geokid är det....
Användarens profilbild
Av Kaja
Misstänkte det. Jag mailade ändå med dem för att bestämma vad jag skulle ha för storlek, för jag VET att jag är smal om axlarna och därför drar mindre storlek än man skulle kunna tro till min längd.

Mammahappy: Jag lägger ut en annons på säljes så ska vi se om jag lyckas få den såld först. Kanske återkommer med att köpa den från dig.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?