Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Jag avskyr att bli varm och svettig men älskar att bära Meja i sjal.. :roll:

Meja avskyr att bli varm och svettig eftersom hon får eksem av värmen, men älskar att bli buren.. :wink:

Vi har en Pataoum, en ringsjal och en Didy Ellips men nu undrar jag om vi kanske inte kan behöva en Gås också..?

Visst är det de som är jättejättetunna?
var kan jag köpa? Vilka färger finns och vad kostar dem?
Avlastar de OK trots att de är så tunna och svala?
Kan man bära en nyfödis i en sån också eller är den helt stum?
Användarens profilbild
Av Alven
Självklart är gauzen sjalen för dig då! :)

Den är inte helt stum iom att den är så glest vävd. Jag har ju inte burit en nyfödd i den, men väl en enmånader... och det funkar fint! :)
Av FiaLisa
Jag var rätt skeptiskt till gåsen från början men bestämde mig för att köpa en ändå för att prova och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Först tyckte jag att den var knepig att knyta, men nu tycker jag att den är riktigt riktigt bra. Jag trodde inte att den skulle avlasta så väl som andra sjalar, men jag tycker att den gör det i alla fall om jag bär i omslut på rygg eller mage.
Användarens profilbild
Av Scharlott
ClaraochMeja skrev:Vi har en Pataoum, en ringsjal och en Didy Ellips men nu undrar jag om vi kanske inte kan behöva en Gås också..?

Visst är det de som är jättejättetunna?
var kan jag köpa? Vilka färger finns och vad kostar dem?
Avlastar de OK trots att de är så tunna och svala?
Kan man bära en nyfödis i en sån också eller är den helt stum?
Ja, gauzesjalarna är jättetunna :D De finns i två olika varianter, den "skrynkliga" som är naturfärgad och den "släta" som finns i 4 olika färger - oliv, blålila, azurblå och röd. Just nu finns även möjligheten att få de i "skrynkliga" i färgerna oliv och choklad.

Avlastningsmässigt är de "skrynkliga" och de "släta" gauzesjalarna likvärdiga och det är en smaksak vilken man tycker bäst om. Den skrynkliga har något mer "giv" medan den släta är något stummare. Den släta är också mjukare från början. Man kan använda den från nyfödd bebis och upp till ca 2-3 år.

Gauzesjalarna finns hos www.babyhip.se , www.knyt-an.se och www.mammabarn.se och ibland säljs de även begagnat här på Sjalbarns forum :wink:
Användarens profilbild
Av naggie
Jag ÄLSKAR :love: min släta gås!
Du blir inte besviken, jag lovar
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?