Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sillen
Är det verkligen ingen som testat Koger-selen? Eller dess föregångare Delta?

De har rea på www.activebabycare.com och det ser ju ut att vara en bra pappagrej; lite lagom med remmar och diskreta färger :wink:
Användarens profilbild
Av Pyron
En kompis till mig har en sån och hon är jättenöjd.
Användarens profilbild
Av Louise
Vad jag har kunnat se på nätet så bär man i Kooger på precis samma sätt som när man har Sutemi på höften och det bärsättet brukar vara väldigt uppskattat av pappor medans mammor ofta föredrar ringsjal eller kort knytsjal för höftbärning (lite generalisering, jag vet). Skillnaden är dock att med Sutemi kan man även bära på mage och rygg och det går vad jag förstår inte med Kooger.
Användarens profilbild
Av sillen
Lite generalisering var det ju från mitt håll oxå!

Tack tack allihop för synpunkter!
Användarens profilbild
Av Helena
Men Koger måste ju ändå vara enklare att sätta på sig på höften än Sutemin. Sutemin har ju liksom ett band för mycket, den funkar ju på höften, men är inte en renodlad höftbärsele. Jag får alltid tänka sjuttioelva gånger ifall jag ska ha Sutemin på höften. Hoppas att Koger är enklare isåfall.
Användarens profilbild
Av KATARINA
har testat Delta-selen och tyckte inte alls om den, dock vet jag att många gör det. Tror att Koger är bättre isåfall.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Den ser ju smidig ut. Skulle nog vara perfekt till sambon då Torkel inte gillar Ergon, men nej nu blir det inga fler bärgrunkor på ett tag.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev:Den ser ju smidig ut. Skulle nog vara perfekt till sambon då Torkel inte gillar Ergon, men nej nu blir det inga fler bärgrunkor på ett tag.
Jag har försökt skicka pm till dig, men de har nog inte kommit fram, för du har inte svarat? Jag ska försöka maila istället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?