Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Funkar det att bära en nyfödd i mei tai? Eller är det lite väntetid? :lol:

Maken är så himlans nervös att han inte ska få till det med sjalarna i början så då funderar jag på om han kanske skulle få en meitai, ergon (som jag dessutom behöver insats till väl?) känns så klumpig...

Har en tanke om att ta oss iväg på träff innan bebisen kommer och tvinga någon (som inte har stor och tjock mage (=jag)) att lära honom knyta, men man vet ju aldrig - vi kanske inte kommer hinna!

Så vad säger ni, nyfödd i meitai?
Användarens profilbild
Av naimiez
Theo åker Ergo ibland, utan insats. Funkar bra. Har dock inte burit längre stunder.

Bild

Inväntar en Meitai XT men får inte den förräns om 5-6 veckor.
Av Jenny
Ja, jag såg den bilden i Aprils tråd förut, känns det inte klumpigt?
Jag har bara burit Mira på ryggen i Ergon, är det krångligt att knäppa när man har den på magen?
Hur hamnar benen?
Användarens profilbild
Av naimiez
Tisse skrev:Ja, jag såg den bilden i Aprils tråd förut, känns det inte klumpigt?
Jag har bara burit Mira på ryggen i Ergon, är det krångligt att knäppa när man har den på magen?
Hur hamnar benen?
Inte klumpigt....tycker jag. Benen är uppdragna åt sidorna som en groda. Tycker inte det är så svårt att knäppa....eller så är jag väldigt vig :roll: Nej, knäppet hamnar 10 cm nedanför axlarna.
Av Jenny
Naimez: Vet du förresten vart man kan köpa meitai mer än på meitai-barn? :hmm:
Användarens profilbild
Av naimiez
Tisse skrev:Naimez: Vet du förresten vart man kan köpa meitai mer än på meitai-barn? :hmm:
Jag tror det endast är Daniellasmamma (MeitaiBarn) som säljer just Meitai i Sverige, Tror jag frågade henne, amningshjärna :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Nova
Mei Tai kan du köpa på fler ställen:

www.meitaibarn.se - BabyHawk och Colibri
www.satsumo.se - Dot e dot
www.babyhip.se - Sköldpadda mei tai, samt Lifter.
Användarens profilbild
Av Anso
Av jojjo
Jag började bära min tjej i MT när hon var en vecka gammal.. Det fungerar jätte bra! Mycket svalare än sjal (som jag inte klarar av när det är varmt) så det fanns inget annat alternativ och min tjej trivs mer i selen just nu än i en sjal (säkert pga värmen)..

Rekommenderar det verkligen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?