Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amatea
Hejsan!
Jag har en Baby Bundler men är sugen på en ringsjal och tycker Ringo Basic verkar bra. Jag tror det finns några här som har den så jag undrar lite över för- och nackdelar med den? Den ser *hård* ut i tyget tycker jag, är den det? Å andra sidan är det kanske ingen nackdel?
Jag har aldrig sett en ringsjal *live*, än mindre en Ringo så det vore kul att höra vad ni tycker.

Såg tyvärr att priset hos sjalar.nu på just Ringon stigit till hela 720 kr och det känns lite väl saftigt så jag får se... är den värd sitt pris?

Ha det så bra!
Av Alexandra
Jag har oxå varit lite sugen på en Ringo, men jag tycker att den är lite för dyr - på designtorget kostar den 750:- :o
Har känt på den på designtorget och den var väldigt välgjort och smart sydd, men tyget kändes, som du skriver, lite hårt och stumt. Jag gillar mer bärabars-sjals och Maya tygerna, som det är en aning stretch i.
Jag tror att det är en jättebra ringsjal, men jag tycker, som sakt, att det är lite mkt pengar för en ringsjal.
Av Alexandra
Var in på designtorget idag ock kände på Ringon igen...har gått och lurat ett tag på om jag kanske skall ha en iallafall.

Denna gång var Tindra vaken så det gick att prova ordentligt. Den var jätteskön och inte alls så hård och stum som jag först tyckt :?
När vi provade kom personalen fram och ville titta, de hade aldrig sett den live med bebis i. Jag visade hur man bar på magen och ryggen och de tyckte det såg jättebekvämt och mysigt ut.

Det slutade med att vi köpte en ialla fall. :D Men nu kan jag inte bestämma mig för om vi tog rätt färg eller inte, jag valde mellan svart (hårande schäfer = kanske inte...) grön och brunbiege, och det blev den gröna (som inte alls ser ut som på bilderna på småfolkets hemsida) till slut. Jag har en veckas öppet köp, så vi får väl fundera lite.
Jag kan verkligen rekommendera den, även om jag fortfarande tycker att den är lite väl dyr... :?
Användarens profilbild
Av Amatea
åå, du har redan köpt en!
Finns det stort urval på Designtorget? Har de alla färger? Sjalen finns inte här i Gbg vad jag vet men jag ska faktiskt till Sthlm nästa vecka och tänkte passa på att titta på Designtorget. Kanske köper jag en jag också- 750 kr, det ÄR mycket pengar men å andra sidan motsvarar det väl en klipp+sling hos frisören... och då måste man ändå göra nytt frisörbesök några månader senare!

Grön sjal låter fint; tror du att du kommer att behålla den?
Av Alexandra
Ja, jag kommer att behålla den, den gröna är verkligen jättefin. "Skogssäv" heter den, den ser inte alls ut som på bilderna.
När jag var där hade de en av varje färg framme, och min gissning är att de säkert har fler i lager. Designtorget har dessutom två butiker till i Stockholm, om just den färg du vill ha skulle vara slut.

Jag håller med om att det är dyrt, men jag lägger inte ned särskilt mycket pengar på mig själv annars, så en och annan sjal unnar jag oss.... :) Och jag klipper mig ju bara en gång i halvåret :lol:
Dessutom tror jag att det är rätt juste andrahandsvärde på den.

Det är jättefin kvalitet på sjalen, smart sydd så den lägger sig perfekt över axeln och tyget är rejält och smutståligt. Och ringarna väger ingenting.
Användarens profilbild
Av sarah
Finns de i någon affär i sthlm alltså?
vart?
Av Alexandra
De finns på designtorget, finns bla en butik vid sergels torg.
Lite dyrare där än hos småfolket, men det jämnar ut sig eftersom man ju inte betalar frakt.
Användarens profilbild
Av Amatea
Och på Designtorget på Götgatan på Söder också, enligt hemsidan http://www.looma.se

Designtorget hade även Bära Barn-sjalen såg jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?