Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mimmi_S skrev:Men måste man ha extra remmen? Och kan man använda Toddlern från samma ålder?Ja extraremmen sitter där den sitter, och den måste man ha som skydd så inte barnet trillar ur. På den vanliga sitter istället axelremmarna fästa på sidan och fyller samma funktion.
Mimmi_S skrev:Jag har både Patapum, Toddlern + ERGOn...Nu kommer det ju Patapum Toddler med förlängda remmar
I ergon har jag burit min nyfödda bebis utan problem, tyckte faktiskt att den var jättebra till det. Men när jag provade att bära vår 2½ åring i den fick jag skavsårDäremot passar den maken bra men han kan däremot inte ha Toddlern för då räcker inte extraremmarna till... Och vi har inget barn i rätt ålder för den vanliga.
Så det var därför jag undrade om det gick att ha Toddlern från samma ålder och utan remmar...
Mimmi_S skrev:Och hur länge kan man ha den vanliga Patapumen då? Jag tycker att den ser så kort ut i ryggen.Vanliga Patapum är liksom Ergo lägre i ryggen än Patapum Toddler. Ryggplattan är ca 10 cm högre på Patapum Toddler än vanliga Patapum. Vanliga Patapum kan man använda upp till ca 20 kg medan viktrekommendationerna för Toddlern är upp till ca 28 kg. För Ergo gäller numera 18 kg, tidigare 27 kg.
SQ skrev:Varför har man ändrat viktrekommendationerna för Ergon?Enligt vad jag läst om detta är selen densamma, men man vill inte uppmuntra folk att bära för tungt trots att det går.
Nova skrev:japp, så är det.SQ skrev:Varför har man ändrat viktrekommendationerna för Ergon?Enligt vad jag läst om detta är selen densamma, men man vill inte uppmuntra folk att bära för tungt trots att det går.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?