Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tigerlilja
Hejsan.
Jag har hängt här på forumet ett par dygn nu till min mans förtvivlan... och kommit fram till att jag verkligen behöver en sjal. :wink:
Jag är helt nybörjare på att bära i sjalar men jag har burit mina 3 barn mycket. Har en välanvänd podeagi, en ergo (helt underbar) och en nyskapad ringsjal.
Ergon används mycket till mina stora, 4 & 3 år, av både mig och min man men känner att jag vill bära minstingen, 11 månader, i sjal.
Frågan är: vilken sjal är bra att börja med??? Jag vill kunna "knyta" in henne då jag vill bära längre stunder samtidigt som jag vill ha den till lite enklare knytningar. Hon är 11 månader och väger runt 10 kg.
Det finns ju en hel djungel att välja ifrån...
Mvh Jessica
Användarens profilbild
Av Ester
tror att det bästa är att träffa några andra sjalare med sjalar, och testa och kläm på sjalarna i verkligheten.

Verkar som om skåningarna träffas ganska ofta i Lund, kanske du kan få till en träff närmare dig oom du inte kan åka in till Lund...
Användarens profilbild
Av johanna