Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Du, det kallar jag STORA ringar!! :shock:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Anso skrev:Du, det kallar jag STORA ringar!! :shock:
:iagree: vad är det? Men snygg är den!
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Sitter inte bebisen lite tokigt i den?
Ser inte ut som när jag bär Meja i ringsjal iaf...

*Sorry lite OT*
Användarens profilbild
Av Elin G
ClaraochMeja skrev:Sitter inte bebisen lite tokigt i den?
Ser inte ut som när jag bär Meja i ringsjal iaf...

*Sorry lite OT*
Jag tycker också det ser helknäppt ut. Isär med benen och påse under rumpan, säger jag. Det där ser ju inte säkert ut för fem öre.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Lin skrev:Det var ju roligt att de säljer ringsjal, men kunde de inte fixat en bild där barnet faktiskt _satt_ i sjalen... :mitvit: :wink:
Du menar - där barnet inte aktivt försöker ta sig ur den :lol:
Anso skrev:Du, det kallar jag STORA ringar!! :shock:
Ännu större om man läser texten..... "Ringarna är av metall. mått 200X70 cm" :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av mica
*fniss*

Fast det är ju kul att de säljer ringsjal.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Wow!! wikka ringar!!!
ja, lite lustig ställning på barnet, det må jag säga!! :wink: men men...!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kan inte annat än instämma ifråga om ringstorlek :shock: samt barnets ställning. Ser ut som att barnet är tilltryckt mot mamma/modell med hjälp av sjalen istället för att sitta i sjalen som en påse. Förstår att mamma/modellen inte vågar släppa barnet med handen :shock:.

Annars är det ju jätteroligt att det är en marknad som växer :tumsup:
Användarens profilbild
Av funshine
fast med den där bilden så kommer ju de som köper den lägga undan den längst in i en garderob efter en testrunda och aldrig mer se åt en sjal.
Av belinda
[quote="funshine"]fast med den där bilden så kommer ju de som köper den lägga undan den längst in i en

precis min tanke, lite tråkigt
Användarens profilbild
Av Måsen
Sjalen ser jättefin ut ju :D
Kan ingen erbjuda sig att åka dit och ställa upp som modell för en ny bild och hjälpa dem att lägga till lite info om ringsjalens förträfflighet i annonsen? :wink:
(för feg själv :oops: )
Användarens profilbild
Av Scharlott
:iagree: Instämmer både om ringstorlek och barnets ställning i sjalen :?
Sockertopp skrev:Ännu större om man läser texten..... "Ringarna är av metall. mått 200X70 cm" :roll: :wink:
:lol: Ja, av texten att döma så ser det ut som det är måtten på ringarna som anges - men egentligen är det ju ringsjalens mått :wink:

För övrigt tycker jag den ser fin ut - gillar färgen :D
Användarens profilbild
Av Jorun
Jag fick prova prototypen när jag hälsade på redaktionen och jag tyckte den var jätteskön. Håller med om att ringarna är väldigt stora, men det kändes inte det minsta osäkert (om den färdiga sjalen har samma ringar som prototypen). Jag har testat mycket dyrare sjalar som inte kändes ett dugg bättre. Men vi har ett fullständigt sjalsortiment här hemma så jag rusar inte och köper en till i första taget.

I dag gjorde jag förresten misstaget att gå på en lång promenad med småtjejerna (3 och 1 1/2 år) och för första gången någonsin glömde jag sjalen hemma :shock: Och självklart ville ettåringen åka sjal efter halva promenaden. Då kom jag på att jag hade ett stretchigt linne under tröjan, ett sådant där vanligt spagettilinne från Indiska. Jag trädde det som en tub över axeln och, jodå, jag fick in barnet och det blev ett hyggligt bärstöd. Alldeles för stretchigt, men bättre än ingenting. Man tager vad man haver :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?