Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp någon!!!
Nu är det så att jag är ganska ny på detta men ack så frälst, finns inget bättre än att få ha min guldklimp i sjalen. Det är lite synd att det här i norrland är lite glest mellan träffar och så......skulle verkligen behöva en träff med tips och ideer, men det är ju tur att ni finns som kanske kan hjälpa mig.
Jag funderar över Bebina som finns hos stellaris, är det någon som kan berätta om den eller är den för ny??
Vill börja anv. vävd sjal då min tremånaders Isaac väger hela 7,5 kilo och börjar kännas lite tung. Men jag vill kunna använda sjalen mycket i sommar, alltså inte känna att den är varm (inte för varm i alal fall).
Känns som att den skulle va nåt för oss, men så känner jag för hoppediz, stork, easycare och en hel del andra med.......*suck* vad långrandigt detta blev menhopppas på hjälp från er......
Användarens profilbild
Av Tabby
Den är väldigt ny så än så länge känner nog inte så många till den.
Fråga Louise på Stellaris, hon kan säkert besvara dina frågor.

Men det verkar som om Bebina och Esaycare är lite tunnare än Hoppediez, Stork, Didymos och Babylonia.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Det jag också funderar över är, (allt är ju relativt) hur varm är egentligen hoppize och storken.......det står oftast att de är varmare, men är det olidligt att ha dem på sommaren eller???
Användarens profilbild
Av Tabby
Har inte hunnit prova själv men enligt många så verkar det vara svettigt och varmt.
Användarens profilbild
Av Tabby
Klokt sag Lin :-)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hmm jag har nog varit så låst vid dessa "massa tyg över bebisen och mig själv"-knytningarna så att det är därför man blir avskräckt. :wink:
Har kikat runt lite nu och ser att det finns så många roliga knytningar att testa......ännu är han bara tre månader men till sommaren så är det ju annorlunda.......
Kul, idag skall jag testa lite tillsammans med Isaac. Han är så stadig så att det går :lol:
Tack alla ni som svarat :D
Användarens profilbild
Av Helena
Snusibulingen skrev:Hmm jag har nog varit så låst vid dessa "massa tyg över bebisen och mig själv"-knytningarna så att det är därför man blir avskräckt. :wink:
Har kikat runt lite nu och ser att det finns så många roliga knytningar att testa......ännu är han bara tre månader men till sommaren så är det ju annorlunda.......
Kul, idag skall jag testa lite tillsammans med Isaac. Han är så stadig så att det går :lol:
Tack alla ni som svarat :D
Har du en trikåsjal så är det ju inte så mycket att välja på, då måste man ju nästan knyta knytningar med flera lager tyg, annars blir det ju inte stadigt. Det är annorlunda med en vävd sjal.
Användarens profilbild
Av KATARINA
vad Louise skrev i en annan tråd så är Bebina betydligt tunnare än Storken, Didymos, Babylonia och Hoppediez.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hmm ja det lutar åt en Bebina faktiskt, den verkar ju skall vara lika stadig och bra som någon annan vävd sjal så varför inte, och den finns i så fint med stjärntecken på som jag vill ha, dessutom har min son och jag samma stjärntecken :lol:
Nu när jag suttit här och klickat mig runt i alla forum i sisådär två dagar, så har jag ju precis som ni andra fått KÖPMANI!!!!!
Har god lust att svära men håller mig, jag vill ha en sele, en ringsjal en lång vävd, eller rättare sagt fyra långa vävda......eller var det fem...... :shock: ja herregud så kul. Sedan vill jag ha en poncho också....jag är så frusen av mig så det passar här i norrland......
Tack för alla svar förresten.
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag tror att du kommer att bli jättenöjd med Bebinas sjärnteckensjal. Den är verkligen jääääättefin. Hade jag haft pengarna hade jag själv kanske satsat på en sådan.

Vad du är köper så måste du lägga in en bild på er och sjalen här på forumet.

Lycka till
Användarens profilbild
Av Anso
Man kan ju också tänka sig att skaffa en sele till sin bärarsenal-kan nog vara lite luftigare de varmaste sommardagarna.
Ännu ett lockande förslag ifrån köp :twisted: :!:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Anso: :evil: pure evil....... :lol: skojja bara......
Jo jag har redan skrivit upp Patapum på min lista......himmel vad dyrt detta blir......tur att man har sparat lite så att det går att köpa lite mer på en gång :D
Användarens profilbild
Av Ester
Snusibulingen - om man handlar mycket hos samma med en gång kan man få lite rabatt om man har tur :wink:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
ELin: Ja man får ju hoppas det, och att man hittar allt det man vill ha hos en och samma försäljare :lol:

Tycker det är så svårt att välja färg på den sjal man nu tror sig ha bestämt sig för, för när man ser den sedan på en annan sida kan färgen se helt annorlunda ut ju. Får väl ta hem en hel pall med sjalar hoppizar, storkar och gud vet vad och välja och vraka........
SKulle verkligen vilja känna och klämma innan jag köper men det är nog som många säger, man blir nöjd med dem i vilket fall. De verkar vara så fina allihopa.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?