Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
jag tycker att en ringsjal gjord av en vävd långsjal är bäst.
Tex hoppediz, didymos eller easycare. Jag själv har blivit störtförälskad i easycare så har en sån ringsjal å tycker att den är toppen!
Användarens profilbild
Av marlene
jag gillar min bära barn ringsjal... den är omsydd av en knyt bära barn så om man vill komma lite billigare undan kan man köpa en begagnad bära barn och sy fast ringar på.
Användarens profilbild
Av amöba
Jag gillar min rebozo ringsjal. Den är tunn och därmed lätt att ta med och dessutom väldigt enkel att justera.
Användarens profilbild
Av Linnea
en av de svåraste nötterna (?) här inne :lol:

först är det tyget (vilken kvalitet/märke etc) sen är det vikningen eller kanske ingen vikning alls :hellu: till sist; vilka ringar vill man ha? plast, metall, aluminium, s, M, L..... ja du det är verkligen en smaksak :D

jag köper å säljer lite då å då för att hitta den perfekta för mig, gillar snygga tyger :wink: anso-vikningen å absolut inte plastringar :lol:
Användarens profilbild
Av AnKa
Helt ärligt så spelar det faktiskt inte så stor roll det är inga stora skillnade på de olike ringsjalarna som finns på markande (om man bortser från priset).

Men min favorit är min Ringo denim som jag tycker är mkt stadig och bra suverän till en tvååring :D :D

Men jag har också givit Novan en rensessans, den har samlat damm rätt länge men har nu kommit till heders igen och jag är förvånad över hur bra den är. Tunnt och svalt tyg och axelvikningen är suverän :love: :siishah: bättre än ringovikningen, tycker jag. Synd bara att den har plastringar :(
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag tycker bäst om min Ringo, men så har jag också bara min BB-sling att jämföra med.
I Ringon känns tyget stadigare och vikningen ligger bättre över (min) axel samt att den är lättare att reglera med barn i, tyget glider liksom lättare igenom ringarna. Tyget i BB-slingen är däremot gosigare och mjukare, den är lite svårare att ställa in så den använder jag hemma för kortare stunder. Ringon kan jag bära länge med (1 timme eller mer) när jag till exempel går på stan och lilltjejen vill (behöver) sova. Hon väger ca 9 kg.

Till en tvååring skulle i alla fall jag rekomendera Ringo. Lycka till med ditt val! :D

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?