Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har nyligen läst att man tyvärr bara kan ha MayaWrapen på ena axeln... men jag använder den på bägge...
Eller har jag missuppfattat...?? Alltså, att den är gjord för att bara ha åt ett håll lixom...

Iallafall så hade jag min dotter i den idag, och fick ont i ryggen/axeln efter bara nån kvart.
Hon väger 9 kg och satt på höger höft.
Bär henne i min (älskade!!) Storchenwiege och det går prima, är det bara att acceptera att jag inte pallar med att ha en snedbelastande sjal, eller gör jag nåt fel som får ont..??
Användarens profilbild
Av Amatea
Det kan vara ovana också, att du använder muskler som du inte använt så mkt innan. När jag började bära med min Ringo fick jag lite ont först men efter tredje-fjärde gången kände jag ingenting och numera har jag aldrig ont. Men jag bär inte så länge, max en halvtimme i taget.
Min dotter väger 8 kg.
Av Sisu
Har nog kommit på vad felet är... Jag brer ju ut tyget ordentligt över axeln, men kan det vara så att hon blir tyngre om hon inte särar ordentligt på benen...??
För hon har ju nämligen en skena mellan fötterna som gör att hon inte kan sitta så som man kanske ska...
Se länk i mitt bildgalleri: http://www.familjeliv.se/krypin/sisu/galleri.php

DET kan det ju vara... =)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag har burit med MWS på båda axlar och det står också i deras instruktioner att det går. Men om hon inte kan sära riktigt på benen så kan det göra det tyngre om du skriver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?