Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9526797
Hej!

Jag funderar på att skaffa en bärsele från Tula till min kommande bebis. Bärselen ska alltså användas från födseln.

Dock undrar jag lite över skillnaderna mellan Tula baby (standard) och Tula free to grow.
Jag har förstått att man med Tula free to grow inte behöver någon spädbarnsinsats, vilket ju verkar bra. Men vad skiljer dem åt i övrigt? Har Tula free to grow några nackdelar i jämförelse med Tula baby?

Vilken av dessa skulle ni rekommendera?
#9526817
Hej, och välkommen till Sjalbarn! :vågen:

Nu är det länge sen jag var, och jag har bara provat Baby Tula för länge sedan. Så ta mitt ord från någon som gör en bedömning av det hon läst.
Fördelen med Tula Green to grow är att den går att ställa in massor, men det är också precis det som är nackdelen. Det kan vara svåra att hitta "rätt" om man inte förstår hur de olika inställningarna hänger ihop.
Jag skulle själv utan tvekan ta Tula free to grow, jag vet hur selen ska sitta för att vara bra för mig och bebis.
Men även som nybörjare så går det ju att läsa sig till eller fråga någon, bara man vet om att det är så. Man ställer ju t ex in höjden och bredden en gång och ändrar ju inte förrän bebis vuxit en bit, så det är ju inte mer ändringar än vanligt varje gång.
Ja, du hör ju vad jag tycker :tumup:
Hoppas du blir nöjd med det du väljer!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?