Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Reboozo??

Har bl a den här färgen

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Anso
HOOOO-sicken tuff färg! Nu vaknade jag till framför datorn.
Inte kan man smyga på stan då inte....
Användarens profilbild
Av exiteme
Tabby skrev:Reboozo??

Har bl a den här färgen

Bild
Bild
:shock: Njaaaaääääää....*S' Det är lite för mycket färg. Vill ha färg som är som Babylonia ljusrosa eller Didy Eva. Vet dock inte hur de är på sommaren. De verkar så tjocka...
Användarens profilbild
Av Ester
Men finns det ingen som har haft stork eller liknande på sommaren och varit nöjd?
Jag räknar stenhårt att det ska funka med stork eller ERGO nu i sommar.

Har förköpt mig på sjalar igen nu....inga mer pengar till sommarsjal...
Användarens profilbild
Av Ester
Annars är rödrutan väldigt väldigt fin....
Användarens profilbild
Av Anso
Elin skrev:Men finns det ingen som har haft stork eller liknande på sommaren och varit nöjd?
Jag räknar stenhårt att det ska funka med stork eller ERGO nu i sommar.

.
Hallå-svensk "sommar"!!

Det går säkert utmärkt att klara sig med en sele de få (?) dagar de kommer att vara stekhett. Min gravida svägerska har beställt en kall sommar bara så ni vet
:lol:

Och så kan vi ju försöka att bli mästare på känguru- och ryggsäcksknytning - inte lika många lager tyg.
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag tror att jag tolkat holländskan såhär, med reservation för totalt missförstånd. Sz 1= 2,50m, sz 2= 3 m, sz 3= 3,80m

Tror dessutom inte att de säljs i Sverige.

Själv vill jag ha den här: Bild
Användarens profilbild
Av Tabby
Nä dessa säljs inte i Sverige. Man får beställa därifrån :-)
Användarens profilbild
Av Helen
Tiz skrev:Jag tror att jag tolkat holländskan såhär, med reservation för totalt missförstånd. Sz 1= 2,50m, sz 2= 3 m, sz 3= 3,80m

Tror dessutom inte att de säljs i Sverige.
Tycker tyvärr att färgerna i den längsta är för få. Synd, jag tror att det är den mest användbara längden...
Jo kanske stl 2 också.

/Helen
Användarens profilbild
Av Tabby
Annars får du köpa sidentyg i rosa och göra dig en lyxig sommarsjal ...
Användarens profilbild
Av exiteme
Tabby skrev:Annars får du köpa sidentyg i rosa och göra dig en lyxig sommarsjal ...
Jag har fått en hemmasydd fin sjal, av en väninna. Tyget är nog gardintyg (inköpt på Hemtex). Tycker tyvärr att den skär in och stasar. Avlastar inte lika bra som min storkis. Inbillar mig att en "äkta" bärsjal är mycket bättre. Rätta mig gärna om jag har fel..*S*
Användarens profilbild
Av Ester
exiteme - jag skulle satsa på en Babylonia , den är ju superfin!!!!!!Och väljer du knytningar där man inte lindar in sig så mcket borde det väl funka i sommar också?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?