Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bäst för större bebis

BabyBundler (den breda)
11
85%
Sino
2
15%
En gång för alla, för att jag äntligen ska våga mig på att börja leta trikåsjal innan loppan blir alldeles för tung - vilken är stadigast av SINO och BabyBundler?

Jag har en åttakilos liten sak som jag vill kunna mysbära i trikåsjal och har väl fått uppfattningen att det är mellan de två ovanstående det står om man inte vill ha hennes svajandes i knähöjd. :lol:

Så vad säger ni??

(har ni något annat förslag så skriv gärna det, men förvirra mig inte alltför mycket är ni snälla! :wink: )
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har bara provat den breda BaBun som hastigast, men jag röstade på den. Har haft en Sino och den är stadig i trikån men jag tycker den är för smal för ett tyngre barn. De avsmalnande ändarna blir liksom ingenting och skär in i midjan om man ger sig på en kort promenad (och då menar jag typ 5 minuters-tur)

Jag ska köpa en bred BaBu till Albert 9,5 kg!
Av Aelia
Hmm, senast jag anbände sino var idag, det var sååå mysigt och inte alls tungt och inte var den för smal helelr tycker jag. Min lillkillen väger ca 10,5 kg och är hmmm ca 75 cm
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag bar Alma i BaBu tills hon var dryga året, det kändes inte alls ostadigt, Freja har jag helt slutat bära i Sinon nu, senast jag provade var hon runt 6 månader kanske och då kändes den lite smal och ostadig liksom.
Användarens profilbild
Av zandrama
Har inte testat BaBu men Sinon tycker jag töjer sig helt extremt. Gillade den när jag testade den på sjalträff, men när jag fick hem den och skulle bära länge så blev den svajig och töjde sig helt enormt!
Användarens profilbild
Av vovvemor
Så trevligt att ni är så rörande överens!! :D :lol:

Tja, då är det väl dags att sätta in en köpes-annons, kanske... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?