Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cecilia
Jag undrar om någon har provat både Sino och Hug-a-bub vad det är för skillnad mellan dem egentligen. De är ju ganska lika, men hur mycket är det egentligen som skiljer? Brtsett från det uppenbara = fickan.

Nej, jag är inte gravid, men jag kan inte släppa tanken på vilken av dem som är bäst. :help: :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag gillar sino bäst, kanterna krullar sig inte lika mycket och den känns lite smidigare, det är väl det som skiljer typ..
Användarens profilbild
Av sarah
Jag har båda och gillar båda två, men sinon är faktiskt liiite bättre.
Känns som knytningen alltid blir bra med sinon medan man ibland får mecka med hubben sen så är den inte så bra när man återanvänder den efter att ha tagit ur bebisen, ibland måste jag knyta upp och dra åt medan sinon är lika bra hur många gånger man än tar i och ur.
Men annars är det två riktigt bra sjalar och min rosa hub är bland de finaste jag sett!!
Användarens profilbild
Av Cecilia
Tack för svaren!

Ja, då behöver man kanske en rosa hug att vara fin i och en Sino till vardags? :app:

Tja, det lär väl dröja, så då kanske det finsn en begagnad att köpa då sarah? :wink:

Just nu har bebissuget plöptsligt försvunnit! :shock: Jag har sökt lite jobb och blev så sugen på att jobba några år, sen fick jag nej från de jobb jag hade hoppats på och blev så himla besviken. Nu känenr jag att jag vill vänta med en trea tills Tindra är ialla fall 4 år. Jag skulle nog inte orka med en till i dagsläget. Det känns lite ledsamt att känna så också, men det är väl lika bra att jag inser att jag inte är någon supermamma.
Av evaeng2
var köper man en sino?
den skulle väl funka till min lille på 2 veckor??
har velat i flera dagar nu vilken som är bäst!!!!
men sino:n verkar ju vara bra :-)
Användarens profilbild
Av Kristina
Den finns bl.a. på sjalar.nu. Du blir nog nöjd med en sino, den är jättemysig till en liten och tunn och sval också.
Användarens profilbild
Av Zandra
Evaeng2 skrev:
var köper man en sino?
den skulle väl funka till min lille på 2 veckor??
har velat i flera dagar nu vilken som är bäst!!!!
men sino:n verkar ju vara bra
Hepp!! Eli (född 060608) sitter finfint i Sinon varje dag så din plutt med samma förnämliga födelsedagtum kommer nog att trivas utmärkt. :D

Rekommenderar varmt Katarina & Knyt-an (reklambanner i högerkant) som jag köpte av. Den anlände snabbt som blixten och är underbar!

Missade att kolla var du bor. Stockholm?Var är din bebis född? SöS? Om det är så så kanske vi har setts på BB. :)
Av evaeng2
:lol: nej, vi lär ju inte setts på BB - då jag bor nere i Karlskrona hehe!
men ändå kul att de är födda samma dag :wink:
jaaa det får nog fasen bli en sino alltså!!!!
för nu ORKAR jag inte spekulera mer i detta gaaaaah!
stod lite mellan hoppidez och en sino!
du har ingen erfarenhet av den andra?? skiljer ju lite i pris, den kostade bara 420 tror jag!
Användarens profilbild
Av Zandra
Hihi, nä, då sågs vi nog inte. :wink:

Vi har en djupt älskad Hoppediz också, den är toppen men inte nu under sommaren för det är på tok för varmt. Däremot blir den dunder för något tyngre heffaklump i vinter.
Jag har inte testat Hug-a-Bub, den verkar bra också men Sinon är kanon. Den knyter sig själv praktiskt taget och är riktigt sval. En bra investering tycker jag!
Av evaeng2
haha! ja DET låter ju bra ; ) att det knyter sig själv :lol:
men alltså - nu hittade jag ngt annat!'den heter "patapum bärsele"
http://www.babyhip.se/
fanns när man gick in på bärsele/bärsjalar
Användarens profilbild
Av Ester
evaeng2 skrev:haha! ja DET låter ju bra ; ) att det knyter sig själv :lol:
men alltså - nu hittade jag ngt annat!'den heter "patapum bärsele"
http://www.babyhip.se/
fanns när man gick in på bärsele/bärsjalar
oj oj oj oj oj oj oj ....du anar inte vad du gett dig in på.... :twisted:

för du trodde väl ändå inte att det kommer att stanna vid ETT bärdon :wink: :roll:
Av evaeng2
vaddå menar du?
ja att det är svårt att bestämma sig!? JOTACK!!!!!! :P
jag sliter av mig håret snart alltså!! vet inte ut eller in nuuuuu
men imo SKA jag beställa en alltså! sa jag igår med :p
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Lite sent ute kanske, men jag har också haft både sino och H-a-B och jag gillade nog också Sinon liiiiite bättre. Tunnare och lite följsammare tyg, huggen kanter hade en tendens att rulla upp sig hela tiden vilket var lite störande. Det enda tråkiga med Sinon tycker jag är att kanterna känns lite hårda och strama i jämförelse med resten av sjalen. Man måste liksom dra lite i den uppe vid halsen för att det inte ska sitta för hårt :roll:
Användarens profilbild
Av Ingrid
ja, jag har testat båda (eftersom jag säljer båda). De är fina båda två, ungefär likvärdiga i stretchighet. Sinon är lite mjukare tycker jag, och några cm bredare på mitten. Hug-a-buben är väl ett par decimeter längre också.
Båda är svala och passar bra i värmen.
Användarens profilbild
Av Alven
evaeng2 skrev::lol: nej, vi lär ju inte setts på BB - då jag bor nere i Karlskrona hehe!
Då kan vi ses nångång, eller har vi redan setts? :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?