Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tintin
Jag är så himla sugen på en bärsjal och tror att en lång vävd sjal skulle passa bäst då min flicka redan är 6 månader och ju inte blir lättare. Var inne på en elastisk sjal men har hört folk säga att den ger efter en del när barnet blir tyngre, stämmer det enligt er också?

Om jag nu vill ha en lång vävd sjal vad bör jag välja? Vartifrån är bäst att köpa den? Har ni hjälp, råd att ge mig?
Av Alexandra
Jag har två elastiska sjalar till Tindra som är 6,5 mån och väger 8 kg, en moby wrap och en hug-a-bub. De känns stadiga båda två, mobyn är lite mer stretchig, hug-a-buben är ganska stum, och därmed ännu lite stadigare. Jag tror att man kan bära länge än utan att det blir för "svajigt".
Men det är nog lite olika med olika elastiska sjalar oxå!
Hug-a-buben köpte jag hos en återförsäljare till www.leffesomias.se
De har återförsäljare/kontaktpersoner lite varstans, så det finns möjlighet att prova om du har någon i närheten. Förteckning finns på deras sajt.
Mobywrap finns hos www.stellaris.se

Jag bär oxå i Storchenweige, som är en vävd sjal, och om du skall köpa endast en sjal så skulle jag rekommendera den! Den är mjuk, stadig och lätt att knyta.
Jag köpte min på www.babydesign.se beställde på måndagen och på tisdagen låg avin i brevlådan! :D
Användarens profilbild
Av Anna
ska du ha en sjal som du vill använda riktigt länge så är storchenwiege en jättebra sjal. Min erfarenhet av trikåsjal är ganska liten men jag har burit Hugo mellan han var ca ett år och 14 månade i baby bundler och det gick fint bara man knyter ganska hårt.
Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Jag skulle köpa en vävd, jag tyckte att när min pojke var cirka sex månader, blev det lite jobbigt att bära honom i babybundlern. Fast det kanske beror på att jag burit honom sedan han var väldigt liten och sedan kändes det som om babybundlern inte gav tillräcklig stadga när han blev tyngre.
Han är nu 11 månader och jag använder aldrig min babybundler, han känns som en monsterbebis i den tycker jag. Fast det verkar som om andra använder sina elastiska sjalar längre än jag gjort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?