Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Greta Garn
Min favoritsjal för närvarande är min Jakob, som är så mjuk, tunn och gosig. :heart: Nu när jag äntligen fått tummen ur och sålt barnvagnen, som bara tagit en massa onödig plats, så tänkte jag köpa en ny, men kortare didy. Jag undrar därför hur de randiga didysarna är jämfört med de jaquardvävda.
Användarens profilbild
Av karinmaria
Jag har en Lisa, Lars och Iris och jag tycker att Iris är minst lika mjuk som Lars men Lisa är lite grövre. Jag har aldrig känt på en jacuardvävd förutom Indion så jag kan inte jämföra så. Däremot har jag aldrig tyckt att Iris skulle vara hård eller tjock. Hon är jättehärlig :P

Vet inte om det kan bero på tillverkningsår. Lars och Iris har båda mittmarkering men det saknar Lisa, kanske är hon tillverkad tidigare och då var de grövre? *bara spekulerar*
Användarens profilbild
Av Greta Garn
Kärlek är ju inget problem. :lol: Problemet är snarare beslutsångesten. Det finns ju så många fina sjalar. :wink:
Av sjaltokan
Greta Garn skrev:Kärlek är ju inget problem. :lol: Problemet är snarare beslutsångesten. Det finns ju så många fina sjalar. :wink:
Ja visst gör det.. Det är ju det som gör det så himla svårt att välja.. Men jag tror snart min sjalgarderob är komplett, det fattas två sjalar.. :wink: I alla fall idag, frågar du mig om någon vecka har jag säkert hittat nya sjalar som jag förälskat mig i.. :lol:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har 2 randiga o en Indio o jag tycker dom är tjockare än dom J-vävda men samtidigt stabilare.

Lars är den mjukaste, mina Lena var ny när jag fick den o efter att ha butit i den ett par gånger blev den skön o mjuk att tvätta den har inte förändrat den det är att bära o att ha den som hängmatta :lol: :lol:

Indion köpte jag begagnad o den var kanon skön ...den är mjukare o mer följsam sjal har jag aldrig provat ....nu är den även färgad den fick ju en slaskfläck som inte gick att få väck :( så istället för att gå o irritera mig så blev den brun/ nougat typ.

Dom randiga är stabilare upplever jag det som jag har tunga men rätt lugna i sjalen :P :wink:
Användarens profilbild
Av Greta Garn
trollmamma skrev:Dom randiga är stabilare upplever jag det som jag har tunga men rätt lugna i sjalen :P :wink:
Min lillskrutta :heart: är en lättviktare (än så länge), men tillhör inte den lugna sorten, så en stabil sjal kanske inte är helt fel då. :wink:

Vem säljer de kortare didysarna? Jag vill ha en stl 4.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Greta Garn skrev: Vem säljer de kortare didysarna? Jag vill ha en stl 4.
det går att specialbeställa om man vill ha andra storlekar :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?