Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
#9450794
Jag fick just ett sms från min brorsdotter som ska ha barn i november som undrade om en bra sjal. Vilken trikåsjal är egentligen mysigast o varför? Tricot slen känns inte så mysiga eller så är det bara för att dom finns överallt som jag kände mig lite anti :lol: Jag hade en moby och det är den enda jag testat sådär att bära i på riktigt, andra har jag bara provknutit. Kanske tom nån som har nån till salu, bor du i Övik vore det superperfekt ;)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
#9450797
Jag gillar minimundus trikåsjalar, de är mjuka och mysiga men äv lite tjocka, tunnare än Moby tror jag ändå de är. När D var liten hade jag lånat en sån där med marmekko-panel, den gillade jag, men jag vet inte vad det bar för sjal.
Användarens profilbild
Av Jennelii
#9450798
Hon är ganska liten förresten om det har nån betydelse, både kort och smal, väldigt kort =)
Användarens profilbild
Av telistant
#9450816
Sino är väldigt mysig och många gillar den en sån hade jag och jag hade nog skaffat en sån igen om jag ville bära i trikå (använde nästan bara vävd till A o E). Jag tror den är smalare än de flesta sjalar.

Aldoria baby soft eller vad den heter är i bambu och jag har för mig att många gillar den.
Användarens profilbild
Av Jennelii
#9450821
Vips så hade hon köpt en tricot slen, typ 30 min efter hon messade mig första gången :lol: jaja, det blir säkert bra =)
Av mammatillE
#9450823
Jennelii skrev:Vips så hade hon köpt en tricot slen, typ 30 min efter hon messade mig första gången :lol: jaja, det blir säkert bra =)
Jag började med en sån. Det gick ju bra :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?