Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har idag fått hem min nya Calin Bleu Gauze körsbär. Den är tvättad helt enligt instruktionerna och hänger nu på tork. När jag hängde upp den letade jag efter mittmarkeringen på sjalen. Jag hittar ingen! Jag har för mig att jag läst i andra trådar att mittmarkeringen sitter snett, men min har visst ingen alls! Ska det vara så? Tycker inte om! :cry:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jenelii säger ju att hennes inte har nån heller.

Fast nä, så skall det ju inte vara egentligen. Reklamera o se till att få en ny tycker jag.
Användarens profilbild
Av Måsen
Sockertopp skrev: Fast nä, så skall det ju inte vara egentligen. Reklamera o se till att få en ny tycker jag.
Tyvärr hann ju min sjal åka tvättmaskin innan jag upptäckte det. :oops:
Jag har i alla fall mailat till mammabarn och berättat, får väl se vad jag får för svar därifrån.
Användarens profilbild
Av Alven
Om jag ska vara ärlig är gauzens mittmarkering rätt ful. Som en tvättrådlapp som sticker ut typ. Jag funderar på att ta bort den på min...
Användarens profilbild
Av amöba
Har hört flera som tagit bort fula markeringar och syr i en tråd i avvikande färg (för hand eller på maskin). Diskret och funktionellt!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Måsen skrev:
Sockertopp skrev: Fast nä, så skall det ju inte vara egentligen. Reklamera o se till att få en ny tycker jag.
Tyvärr hann ju min sjal åka tvättmaskin innan jag upptäckte det. :oops:
Jag har i alla fall mailat till mammabarn och berättat, får väl se vad jag får för svar därifrån.
Spelar ingen roll. Är det fel på den har du rätt att reklamera i 3 år! Inom ett halvår är det dessutom så att det i princip alltid skall betraktas som fabrikationsfel.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har ju ingen mittmärkning och det står ingenstans att det är en gås heller, på sjalen alltså =) Men det kändes bara besvärligt att skicka tillbaka. Har inte kollat min nya gås (annan färg) om det är nåt märke på den..faktiskt så ligger den kvar där jag la den efter tvätt o tork :roll: (o jag fick den i fredags :shock: )
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har fått svar nu från mammabarn och jag kommer att få en lapp att sy dit själv. Känns helt ok för mig. :)
Vill egentligen mest bara ha originalmärkningen om jag någon gång ska sälja sjalen vidare så att den är som den ska, annars kunde jag nog nöja mig med en egen mittmarkering.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?