Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av RLN
#9424514
Är det någon som känt på en vävs sjal i akryl och kan säga hur den känns? Det ligger en ute på tradera men jag vet inte om jag vågar buda pga materialet. Är generellt lite skeptisk till konstmaterial.
Användarens profilbild
Av rithelo
#9424521
Är det en rebozo kanske?
Användarens profilbild
Av Marion
#9424543
Jag har en sjal i acryl (fast min är inte Rebozo). Den väger nästan ingenting och jag tycker att den är varm och gosig på vintern. Jag vet inte om jag skulle välja den i sommarhettan dock :? :lol: .
Användarens profilbild
Av rithelo
#9424556
Om det är en rebozo så tycker jag den är helt ok på sommaren. Den är rätt tunn och genomsläpplig. Jag har andra sjalar som definitivt är varmare än rebozon sommartid. Sen är det ju en smaksak om man hellre är lite varmare i ett bomullstyg än lite svalare men ändå varm i ett akryltyg :lol:
Vill du ha den och det är ett bra pris ska du inte hoppa över den annat än om du inte vill ha den för konstmaterialets skull!
Användarens profilbild
Av rithelo
#9424577
RLN skrev:Ja det är en rebozo. Hur avlastar den tycker du?
Jag tycker att den avlastar bra.
Med mina knytningsvarianter kan den dock skära in lite ibland, precis som andra sjalar som är tunna. Det beror mest på att jag inte är så noga när jag knyter. Jag tycker tex att en gås är lite för tunn för att jag ska kunna knyta bra. En riktigt tjock sjal är mer min melodi, då kan man slarva hej vilt :lol:
Men knyter man ordentligt och slätt så avlastar den bra. Jag skulle kanske inte bära min 4åring så bekvämt i den som i min favoritsjal, men å andra sidan bär jag inte henne alls längre :lol:
Användarens profilbild
Av RLN
#9424579
Det är en kortsjal. Så risken att det blir obekvämt ökar ju... Och jag är mer en ullsjalare ändå, mjukare för mina beniga axlar :lol:
Får se vad den ligger på när det närmar sig auktionsslut om jag ger den en chans. Just nu är det bra pris! Och annars blir någon annan glad, den är fin :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?