Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av yellowrock3
#9419942
Jag har en fem månaders flicka som jag har burit i trikåsjal sedan hon var nyfödd och gillar det jättemycket! Nu är jag intresserad av en vävd långsjal för att kunna bära på andra sätt (på rygg, på höften och framåtvänd). Jag har testat en kokadi som är 50 % bomull och 50 % lin. Jag tycker att den känns tjock och otymplig. Är det för att jag är van vid den smidiga trikåsjalen eller finns det tunnare sjalar? Jag är ganska lång så jag behöver en som är längre än 5.2 meter. Det är ju en riktig djungel med olika sjalar :)
Användarens profilbild
Av isbl
#9419944
Jag har inte prövat så många olika vävda, men har varit väldigt förtjust i min Zara från Ellevill. Den är helt i bomull, men inte jättetjock, mjuk och lättknuten tycker jag. Den har dessutom lååånga smala ändar, så sjalen går ju att utnyttja maximalt i knytningen.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9419967
Easycare är en av våra favoriter, smidig och lättknuten och inte så fasligt dyr. Dock tror jag knappt den finns i längre än 5.2, men det brukar inte bero så mycket på hur lång man är som på hur bred man är, min man bär mycket i easycare och är 185 och rätt bred och det blir ändar över på honom ändå! :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?